Hoe betalen jullie het?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik gebruik geen sups behalve een vitaminepreparaat voorgeschreven door een arts. Die moet ik zelf betalen, maar dat is niet meer dan een paar euro's per maand. Verder hamster ik aanbiedingen van kip, vis en mager rundvlees. Groenten koop ik vaak bij de Aldi of op de markt, die zijn daar belachelijk goedkoop en ik eet er dermate veel van dat het toch wel op is voordat het bederft.
    Verder heb ik geïnvesteerd in een homegym, voor minder dan de prijs van een jaarabbo kan ik hier straks thuis trainen.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Robx View Post
      okee bedankt voor de snelle reacties

maar hoelang gaat zo een pot whey van 2.5kg eigenlijk mee ?
      Bij mij 4 weken zoiets.

OT: ik ben nu 18, en gellukig wordt alles betaald kwa supps/voeding zolang het maar goed op school blijft gaan, daarnaast de kosten vallen redijkerwijs nog wel mee, rond de 170-200 in de 2 maanden aan supps, mijn auto verzekering in 1 maand is even duur (170€) en gellukig hoef ik die trouwens ook niet te betalen evenals mijn benzine en daarboven op krijg ik nog is rond de 150-200€ in de maand op me rekening gestort van hunnie (ik spaar het wijzelijk)

Hetgeen wat je echt nodig hebt is whey/dextrose en rest is bijzaak
      Make it happen, shock everyone!

Comment

bijbaantje, probleem is dat ik alles zelf betaal studies, kleren, persoonlijke rekeningen, abbo gym, uitgaan, men eten grotendeels. Dusja veel geld voor sups schiet er niet over

Comment

Ik zet probeer dingen zoals kwark, noten, blikjes tonijn, rijst en kip altijd op het boodschappenlijsje van mijn moeder te zetten. Dan neemt ze het altijd wel mee, en als iets niet in huis is wat ik op dat moment nodig is haal ik het zelf en krijg ik het geld vrijwel altijd terug van mijn ouders.

Whey + caseine + multivit betaal ik zelf, dat is rond de 60 euro in de maand dus is gewoon goed te doen

Comment

Het geld wat je normaal uitgaf aan stappen, bier drinken enz moet het wel mee lukken.

Comment

Werken man
              30 euro voor een potje whey in de maand kan je toch wel missen?
              Wat hierboven ook al is gezegd: Meer heb je niet nodig.
              "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

die whey is nog niet us het duurste vind ik (bulk whey dan).. alleen al die 380 euro aan tonijn 180 kg kwark en al die euro's die naar de kip gaan per jaar maken het duur denk ik.. mrja eten moet je toch
                Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                Doel eind 2015: 100kg
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Je kunt een krantje wijkje neme doe rond 5 a 6 uur smorgens een klein uurtje wat klrat heb wel een paar 100 euro per maand 4 a5 per week of zo

Comment

Bijbaantje.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                      Je kunt een krantje wijkje neme doe rond 5 a 6 uur smorgens een klein uurtje wat klrat heb wel een paar 100 euro per maand 4 a5 per week of zo
                      doe ik nog liever evenementen beveiliging, 60-80 euro per evenementen.
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

als je serieus met krachttraining bezig bent kost dat geld, maar dat kost elke sport waar je mee bezig bent, en bovendien bespaar je ook op andere zaken. Ongezonde tussendoortjes zijn vaak ook duur en als je serieus bezig bent met krachtraining bespaar je ook heel veel op uitgaan..

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          doe ik nog liever evenementen beveiliging, 60-80 euro per evenementen.
                          Gap.. jij bent al 103kg.. En bent prima geschikt voor zo'n bijbaantje.. de meesten hier tikken amper de 80kg aan :P
                          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                            Als je serieus bezig bent met krachtraining bespaar je ook heel veel op uitgaan..
                            + 1

Ken genoeg jongens die zeggen fuck wat is die whey duur man, terwijl ze op vrijdag EN op zaterdagavond weer tientallen euro's uitgeven aan drank.

Comment

Je zou bijvoorbeeld oudere MILFs kunnen verwennen tegen een schappelijk uurtarief.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Uurtje werken heb ik t wel weer rond $$$
                                There are no shortcuts to any place worth going
                                178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X