voorvermoeien.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat een bullshit hier zeg, doe gewoon 1 of 2 opwarmsets en dan je werksets, dat gemiereneuk over voorvermoeien doet geen reet.

Het wiel is allang uitgevonden hoor!

Warmingup set met een laag gewicht tot failiure, hoe verzin je het.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Vind het nogal een blessure gevoelige methode, zeker als je tot fail gaat. Laten we borst nemen als voorbeeld:
      Normaal bankdruk je eerst, dan incline bp en daarna flat bench flyes. Als je begint met die flyes zul je ongeveer 1,5 a 2 keer je max gewicht kunnen pakken omdat je nog helemaal vers bent. Dit betekend in veel gevallen dat je al snel aan 30/40 kg komt te zitten.

Je kunt dit 'blessuregevaar' enigzins compenseren door je eerste pre-exhaust setjes 15 reps of meer te doen.
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ik doe het wel eens soms.

meestal bij borst of schouders.

kan dna idd minder zwaader gaan maar krijg de wel een goede pomp van.

Ook heb ik omdat dan minder zwaar kan gaan tijdens het banke bijna geen last van me schouders.

Comment

Originally posted by CruX View Post
          Je zou dit bijvoorbeeld kunnen toepassen met benchpress, als je triceps eerder kapot zijn dan je borst, pak je je borst dus niet maximaal met benchpress.

Om dit te voorkomen kun je eerst een isolatie oefening doen om je borst voor te vermoeien, dan zul je dus op een gegeven moment niet meer kunnen met benchpress omdat je borst het niet meer aankan ipv je triceps.
          Klopt, voorbeeld hiervan is bv eerst Incline flyes doen waarbij je je triceps niet belast en in een soort superset vorm erna meteen incline db press te doen. Zo heb je je borst helemaal aangepakt, want bij presses zijn je triceps dikwijls de oorzaak van niet meer die ene rep kunnen te pushen.
          Status: Cutting

Comment

Originally posted by CruX View Post
            Je zou dit bijvoorbeeld kunnen toepassen met benchpress, als je triceps eerder kapot zijn dan je borst, pak je je borst dus niet maximaal met benchpress.

Om dit te voorkomen kun je eerst een isolatie oefening doen om je borst voor te vermoeien, dan zul je dus op een gegeven moment niet meer kunnen met benchpress omdat je borst het niet meer aankan ipv je triceps.
            Ik vind het logischer om triceps oefeningen die het bankdrukken ondersteunen uit te voeren. Zoals CGBP en dips bijvoorbeeld.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X