Meer Massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer Massa

Hallo, ik train nu 1 1/2 jaar en doe dit 3 a 4 x per week, mijn gewicht zit nu op 92 kilo en ik krijg hier maar bijna geen kilo's bij. Graag zou ik willen weten hoe ik meer massa krijg.

Voor de vakantie woog ik 95 kilo maar ben in de vakantie 3 kilo kwijt geraakt.

je bent vergeten te melden of je een voedings schema hebt of je supps gebruikt enzo verder
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Massa

Ok klopt, dat is het nu juist, ik probeer een goed voedingsschema samen te stellen die wel aanslaat.

Dit neem ik nu:

7.00 begin ik met brinta+ magere melk, 1 bord.
      9.00 2 boterhammen met kipfilet en 1 plak ontbijtkoek
      11.00 2 crackers en blikje tonijn 50gr.
      12.00 4 boterhammen, 2 met kalkoenfilet, 1 met kipfilet en 1 met pindakaas.
      13.30 2 crackers en 1 plak ontbijtkoek.
      15.00 2 boerhammen met appelstroop.
      17.00 Thuis wat de pot schaft, spaghetti, aardappels zonder jus en vlees.
      19.00 Weightgainershake + Vitamines.

Als laatste neem ik een half uur voor het slapen nog Kwark ongeveer 500gr.

Ik weet niet of mijn voedingsschema klopt en eventueel aangepast dient te worden graag hoor ik reacties hierover.

Comment

ik vind wel dat je weinig eet probeer anders ff je calorie behoefden uit te rekenen met Bereken Jouw Caloriebehoefte | GIANT! Fitness & Bodybuilding

lees de voedings stickies van dit forum en ga lekker bulken 500 cal boven je behoefde veel succes
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Ik had ook een tijd dat ik niet meer aankwam en toen bedacht ik me dat ik sinds ik begonnen ben wel een hele hoop ben aangekomen, maar verder nooit m'n voedingsschema heb aangepast. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe meer je moet eten. Misschien dat je nu op behoefte eet en dus nog meer moet eten.
          DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

massa

Alvast bedankt voor de reacties, ik heb even gekeken en kom aan het volgende.

Snelle methode BMR aankomen moet 4057kcal tot me nemen.

Formule van Harris-Bendict
            BMR 1939 Voor onderhoud van gewicht kom ik op 3005kcal

Formule van Katch-McAdrie
            LBM=75 BMR 1990 en voor onderhoud kom ik dan op 3085kcal.

Moet ik nou 500kcal bij de uitkomst optellen??

En ik heb nu 3 verschillende uitkomsten welke pak ik nu, ik denk aan de laatste.

P.S. ik eet wel vlees was een foutje met typen maar geen jus.

Comment

Nou, als je dit soort dingen eet dan is het niet zo gek dat je niet aankomt in spiermassa:

- 2 crackers en 1 plak ontbijtkoek
              - 2 boterhammen met appelstroop
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Je moet meer brood rijst havermout brinta eieren eten man.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Massa

Ok Ok, ik heb het denk ik al door ik zal meer gaan eten kom veel te kort zo. Ik zal binnenkort een nieuw schema hier opzetten en dan kijken of deze dan klopt.

Comment

Ik sluit me aan bij de rest mbt behoefte berekenen etc. Ook zou ik de crackers zou ik weglaten en ik mis het fruit in je huidige schema.

Verder zou ik ook een schep whey door je brinta nemen 's ochtends. Na je slaap heb je dringend eiwitten nodig.
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X