Cooling Down

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cooling Down

Hallo,

Ik vroeg me af hoe er hier op t forum over cooling downs gedacht wordt. Bijna niemand in mn gym doet t. Ik vind t wel lekker om na een benen trainings dag even 5/10 minuutjes rustig aan te roeien zodat de spanning er geleidelijk af gaat. Ook had ik ergens gelezen dat een cooling down je spiergroei bevordert.
    Ik werd vandaag echter raar aangekeken toen ik dat deed. "zonde van je calorieen" bla bla bla. Die vent is echter zelf niet echt snugger vandaar dat ik em wantrouw. In zn bulk periode trainde ie 6x per week 2x per dag. Vond ie t gek dat ie afnam in kracht. Vandaag vertelde ie dat ie vorige week de hele week had geslapen en amper iets kon omdat ie zo moe was. Ik vroeg hoe dat kwam zegt ie dat ie aan t cutten was en dat ie een maand lang ongeveer alleen eiwitshakes met koffie, wat fruit, kwark en yoghurt had genomen. -.-

Maaaar ik ga off topic. Dus: Cooling Down, wel of niet?

Ken je dat verhaal? 6 meals a day for ripped body, who told that ? a boy in the gym, he is ripped.
    cooling down is altijd goed! ook al doet niemand het, gasten realiseren zich niet dat het dus onverstandig is om het niet te doen. Zeker na een zware training, heb je hoog hartfrequentie. door een cooling down laat je dit langzaam zakken naar een toegankelijker ritme voor meer rust. dus ja, doe gewoon cooling down!

Comment

Top, precies wat ik dacht! 10 minuten voldoende?

Comment

Ik ga op de fiets naar de gym, heb ik meteen warming up en coolding down (ik doe mijn armen etc nog wel even opwarmen voor het beginnen ofc. ).

Heenweg fietsen is voor mij van langzaam steeds sneller fietsen en terugweg van snel naar steeds langzamer. En als ik dan klaar ben ben ik meteen thuis
        BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Ik loop altijd naar de gym, doe wel een warming up daarna. Maar het teruglopen ca 10minuten is mijn coolingdown.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X