hoe slecht is roken eigenlijk om het verkrijgen van meer spiermassa?
Roken
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Roken is ongezond en dodelijk. Ik zou er nooit aan beginnen, kost ook nog eens een hoop geld en je kleding stinkt ernaar.
Van roken gaat je conditie minder worden, en dat is niet handig als je bezig bent met een zware set squatten.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
oke,oke, roken is ongezond , maar heb nog geen enkel nadeel ondervonden bij mijn conditie omdat ik rook, uw groei zal het zeker niet in de weg staan, meeste profs roken omdat het de honger stilt als ze naar een wedstrijd toe werken
Grtzstil growing
Comment
-
Heb zelf 15 jaar gerookt en ben er gelukkig al weer ruim 4,5jaar vanaf.
Kan helaas niet zeggen dat ik meer lucht kreeg of dat sporten beter / makkelijker ging.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Rook alleen als ik drink maar kan niet zeggen dat ik er schade van ondervind met trainen.... niet dat ik nu train maar jaIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
ik rook en heb toch spieren kunnen opbouwen.
zelfs wiet en daar word van gezegd dat het de testosteron
drastisch verlaagd.
maar niet roken zal zeker en vast beter zijn en gezonder.
denk eerder dat wanneer je zeer regelmatig aan de alcahol zit
dat dit je spieropbouw wel remt.no thumbnail yet
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,15:20)]Heb zelf 15 jaar gerookt en ben er gelukkig al weer ruim 4,5jaar vanaf.
Kan helaas niet zeggen dat ik meer lucht kreeg of dat sporten beter / makkelijker ging.
Greets...
maar roken beinvloed wel degelijk je proces om kilo's te winnen want rokers hebben een hogere stofwisseling.
er is berekend dat de stofwisseling 20% sneller is bij de gemiddelde roker.
als je dus al moeilijk massa aanzet is het misschien handig om te stoppen met roken.
in de praktijk zal het wel meevallen denk ik maar dit is het resultaat van een wetenschappelijk onderzoek en je mag aannemen dat die willie wortelfiguren dat wel weten,toch?
overigens rook ik zelf ook als een stoompijp dus ik probeer niet moralistisch te zijn hoor.
greetz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...53 minutes ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: