Roken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roken

hoe slecht is roken eigenlijk om het verkrijgen van meer spiermassa?

Jah dat wil ik ook wel weten,ik heb verder nog nooit van me leven gerookt of drugs gebruikt maar ben hier wle beniewd naar ....

Greetzz

Comment

Ben ook wel benieuwd.
      Volgens mij doet het niet zoveel.
      Las net dat als je rookt,dat je testo een piepklein beetje omhoog gaat.

Gr HERR  

Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Breekt vit-C af dus die zou je extra moeten nemen. Verder staat het behalve je gezondheid je groei niet in de weg.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Roken is ongezond en dodelijk. Ik zou er nooit aan beginnen, kost ook nog eens een hoop geld en je kleding stinkt ernaar.

Van roken gaat je conditie minder worden, en dat is niet handig als je bezig bent met een zware set squatten.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

je longen gaan er aan en dus je conditie ook, verder is er kans op ###### en andere ziektes

Comment

oke,oke, roken is ongezond , maar heb nog geen enkel nadeel ondervonden bij mijn conditie omdat ik rook, uw groei zal het zeker niet in de weg staan, meeste profs roken omdat het de honger stilt als ze naar een wedstrijd toe werken

Grtz
              stil growing

Comment

Heb zelf 15 jaar gerookt en ben er gelukkig al weer ruim 4,5jaar vanaf.
                Kan helaas niet zeggen dat ik meer lucht kreeg of dat sporten beter / makkelijker ging.

Greets...

Comment

Rook alleen als ik drink maar kan niet zeggen dat ik er schade van ondervind met trainen.... niet dat ik nu train maar ja
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Drinken en roken wel?

Greets...

Comment

Dat roken niet best is voor de gezondheid in het algemeen is natuurlijk wel bekend maar dat was niet de vraag.
                      Ik heb nog nooit iets gehoord of gelezen over een negatief effect van roken op het verkrijgen van spiermassa.

Comment

Is het ook niet.
                        Veel wedstrijd BB roken puur om hun honger gevoel te stillen.
                        verder is het ongezond ja dat klopt maar wat niet dan?!

Comment

ik rook en heb toch spieren kunnen opbouwen.
                          zelfs wiet en daar word van gezegd dat het de testosteron
                          drastisch verlaagd.
                          maar niet roken zal zeker en vast beter zijn en gezonder.
                          denk eerder dat wanneer je zeer regelmatig aan de alcahol zit
                          dat dit je spieropbouw wel remt.
                          no thumbnail yet

Comment

Wiet e.d. verlagen inderdaad je eigen test-spiegel maar niet zo drastisch dat je niet meer zou groeien.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 27 2004,15:20)]Heb zelf 15 jaar gerookt en ben er gelukkig al weer ruim 4,5jaar vanaf.
                              Kan helaas niet zeggen dat ik meer lucht kreeg of dat sporten beter / makkelijker ging.

Greets...
                              nou...dan kan je beter weer gaan roken als je toch niks gemerkt hebt!

maar roken beinvloed wel degelijk je proces om kilo's te winnen want rokers hebben een hogere stofwisseling.

er is berekend dat de stofwisseling 20% sneller is bij de gemiddelde roker.

als je dus al moeilijk massa aanzet is het misschien handig om te stoppen met roken.

in de praktijk zal het wel meevallen denk ik maar dit is het resultaat van een wetenschappelijk onderzoek en je mag aannemen dat die willie wortelfiguren dat wel weten,toch?

overigens rook ik zelf ook als een stoompijp dus ik probeer niet moralistisch te zijn hoor.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X