pil vormige supplementen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pil vormige supplementen ?

halloo,

ik zag op het forum dat veel mensen supplementen pakken als multivitamienen en biergist enz.. ?

Welke soorten supplementen als deze zijn er voor fitness en wat doen ze precies?

Grtz

beetje een vage vraag vind je niet??? Er bestaan namelijk zoveel supplementen zowel in pilvorm als poedervorm dat het moeilijk is om deze allemaal te gaan opnoemen...

Comment

oke, de volgende dan: Biergist, multivitaminen en visolie , die 3 heb ik tot nu toe het meeste gezien

Comment

Toen ik de titel las dacht ik dat het over anti-conceptie pilletjes ging.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

gewoon googlen
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Creatine pillen, pre-workout pillen, BCAA's etc etc. Ik zou zeggen kijk gewoon eens wat rond op een supplementenverkoop website
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Multivit - Om aan je dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen te komen, het is erg moeilijk om al je vitamines en genoeg mineralen uit voeding te halen dus gebruiken veel sporters dit supplement

Visolie caps - Om dagelijks aan een bepaalde hoeveelheid omega 3 vetzuren te komen, deze hebben ook allerlei positieve werkingen op het lichaam net als vitamines en mineralen.

Biergist - Hier weet ik niets van af, volgens mij zorgt het in ieder geval voor minder acne. De andere werkingen van biergist weet ik niet.

Comment

Biergist: is een natuurlijke bron van vitaminen uit het b-complex en rijk aan hoogwaardige eiwitten. Het heeft een positieve invloed op de energiebalans, is van belang voor de stofwisseling en is bloedzuiverend. Biergist is aan te bevelen bij lusteloze gevoelens en ter bevordering van het concentratie vermogen. Ook is het zeer geschikt voor de inwendige huid verzorging en bij dof haar.

Bron: biergist verpakking.

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                  Multivit - Om aan je dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen te komen, het is erg moeilijk om al je vitamines en genoeg mineralen uit voeding te halen dus gebruiken veel sporters dit supplement

Visolie caps - Om dagelijks aan een bepaalde hoeveelheid omega 3 vetzuren te komen, deze hebben ook allerlei positieve werkingen op het lichaam net als vitamines en mineralen.

Biergist - Hier weet ik niets van af, volgens mij zorgt het in ieder geval voor minder acne. De andere werkingen van biergist weet ik niet.
                  Originally posted by smokeyjoe View Post
                  Biergist: is een natuurlijke bron van vitaminen uit het b-complex en rijk aan hoogwaardige eiwitten. Het heeft een positieve invloed op de energiebalans, is van belang voor de stofwisseling en is bloedzuiverend. Biergist is aan te bevelen bij lusteloze gevoelens en ter bevordering van het concentratie vermogen. Ook is het zeer geschikt voor de inwendige huid verzorging en bij dof haar.

Bron: biergist verpakking.
                  dankjewel, maar draagt het bij tot groei van spieren ?

Comment

Originally posted by Robx View Post
                    dankjewel, maar draagt het bij tot groei van spieren ?
                    Vitamines dragen bij aan je gezondheid. En als je lichaam gezond is dan kun je beter sporten. Dus de bijdrage is indirect.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Ik vind dat ze pilvormige eiwit supplementen moeten maken. Dan hoef ik geen 300 ml melk of water met eiwitten naar binnen kappen en kan ik erbij nog meer eten.

Na mijn shake zit ik bijna echt vol dat ik amper nog iets kan eten.
                      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

@ TS: Sowieso iedere webshop heeft wel BCAA's en creatine in capsule vorm. Maar ik vraag me af waarom, waarom niet gewoon poeder, dat scheelt je meestal de helft van het geld.

Originally posted by blue_eye View Post
                        Ik vind dat ze pilvormige eiwit supplementen moeten maken. Dan hoef ik geen 300 ml melk of water met eiwitten naar binnen kappen en kan ik erbij nog meer eten.

Na mijn shake zit ik bijna echt vol dat ik amper nog iets kan eten.
                        Whey Amino 2150 van XXL Nutrition - XXL Nutrition

Verkijk je er niet op, dit zijn flinke brokken en je kunt er max 1 tegelijk doorslikken omdat ze zo groot zijn. Beter eet je als je vol wilt zitten een bak kwark of vlees/vis/kip ipv een shake.
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X