Karwan is Back :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

komt er snel genoeg weer bij.

Appendix verwijderen zou gewoon een standaard procedure moeten zijn bij iedereen. Je kan er niets mee, maar het kan wel voor veel problemen zorgen.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Welcome back en klote van je blinde darm! Maar je hoort vaak dat verloren gewicht snel weer terug komt. Je kan nog steeds je kcal tellen hoor en de eiwitten die je mist aanvullen met kwark en shakes etc. Soms moet je een beetje schatten hoeveel het is, maar beter dan niets.
      Train hard or go hormone

Comment

hey mattie neem je magnificent en je gaint 6 kg in no time weer eraan. Peace.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

op jouw leeftijd zijn kcals tellen nog niet echt nodig jo,
          gewoon veel eten en hard trainen
          dan komt alles wel goed man
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Moet je een voedingsschema karwan? Ik heb er 1 snel in elkaar gezet voor mezelf. Plus het is easy.

Comment

thanks voor de reacties talalel ik kan er wel naar kijken stuur maar op .
              maar van me ouders mag ik niet een voedinsschema volgen op dit moment maar dat is ook logisch ik train tog nog niet maar de reacties van jullie ben ik echt blij mee !

trouwens door all die medicijnen die ik daar kreeg en antibiotica is er een soort kom pus om me blindendarm gegaan dat moesten ze eerst eruit halen met een dreen (een soort buisje werd in mijn lichaam gestoken ) en daarna pas ben ik geopereerd ze hebben me ook een kateter gegeven daar voor het urineren maar daar door heb ik weer een blaas onstekingen gekregen 0,0
              Lost all i got

Comment

Zuur dat vakantie zo heeft moeten lopen, de verloren gains zitten er zo weer aan kerel. Zou me daar niet zoveel zorgen over maken. Iffym zou ik opzij zetten, en lekker clean eten. Heel veel beterschap karwan!

Comment

200 gram kipfilet
                  6 eieren
                  200 gram havermout
                  500 ml melk
                  60 gram dextrose
                  60 gram whey
                  50 gram pindakaas
                  150 gram macaroni

verdeling: 3169 e:257 kh:323 v:99

Zie maar.

Comment

dankje herman ja dat ga ik zeker doen ..
                    en talel thanks
                    maar denkje dat het ook kan lukken zonder een schema me gains terug krijgen ?
                    Lost all i got

Comment

Jah denk het wel, gewoon genoeg eten. Maar wat ik altijd een tijdje deed was gewoon basis dingen eten. Zoals die eieren en kip. En dan met me moeder avondeten meeeten. Zonder dat ik iets tel ofso.

Middag gewoon bothermammen gaan eten.

Comment

Dat is mooi rot Karwan, beterschap! De enige troost is gelukkig dat zoiets je maar 1 keer kan overkomen. Nu even goed uitrusten, straks weer lekker eten en knallen, en dan zitten die kilo's er zo weer aan.
                        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Karwan, zeker iemand van jou postuur en lichaamsvet hoeft niet te letten op het tellen van totaal kcal. Aangezien je alles kunt gebruiken om te groeien hoef je maar 3 dingen te doen. Gezoend eten - veel eten - veel trainen. De rest is bijzaak kerel. Betreft die gains, ik zei het al...die komen sneller terug dan je denkt. Succes bro

Comment

Zieke losses hoor, ik zou de spuit erin knalle!

srs

not srs

srs
                            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Karma voor roelinho

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X