noxipro crash

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Got it!
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

De tintelingen komen van de beta-alanine.

Ik zelf heb eigenlijk nooit last van een crash en kleine piemel is ook maar incidenteel. Heel soms komt het wel voor dat ik er een beetje misselijk van word maar dat is meestal als ik het neem in combinatie met efedrine of veel cafeïne.

1,3 dimethylamylamine (DMAA) (het magische goedje wat er in zit) schijnt een beetje de werking (maar dan minder) van efedrine/amfetamine na te bootsen. Hier kun je ook goed slecht van worden, want deze jagen je catecholamines (vecht-/vluchthormoontjes) through the roof, zeker met lage bloedsuiker. Wat dus betekend, verhoogde hartslag, nerveus, vertraagde spijsvertering en weet ik het wat allemaal meer.

Dolle pret als je het mij vraagt.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Omdat ik meestal 's ochtends train voeg ik wat cafeïne toe aan mijn post-workout shake, hierdoor is de crash bij mij wat minder. Als je 's avonds traint is dit geen oplossing omdat dit ten koste kan gaan van je nachtrust.
        Nutrition4you: Voedingssupplementen voor sport, dieet en gezondheid.

Comment

Ik kan ook niet tegen dat spul... idd speed uitwerking gevoel blehhh...
          Voor mij nooit meer van die troep van geen één merk!
          Ga al hard zat zonder
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Vandaag voor het eerst aan de noxipro, werkt prima!
            geen tinteling en crash gehad. na de training 40g dextrose. misschien help dat iets tegen de crash.

Comment

Een beetje erg late reactie, maar ik heb vandaag voor het eerst noxipro gebruikt en heb er erg veel spijt van gekregen. Ben 16 jaar 1,88 lang en 75kg heb één scoop genomen en had bij aankomst in de gym al de crash. Duizelig, misselijk, licht in het hoofd etc. Normaal deed ik 3 sets met 7,5kg curls nu deed ik 1 set van 10kg en daarna kreeg ik biks omhoog. Ik zal een halve schep proberen maar viel vies tegen.

Comment

Probeer een keer een pre workout die de energie meer vanuit het lichaam zelf haalt. Zoals een pre workout, met bestandsdelen als L-arginine L-beta alanine creatine monohydraat. Dit voorkomt dus ook de overmatige vermoeidheid na het uitwerken van een pre workout die de energie meer uit caffieene haalt etc. Probeer is een S.A.W. pre-workout, wel bevat de pre workout wat caffiene maar een crash na je training is uitgesloten. Zoek maar wat reviews op youtube, die melden het zelfde en ik overigens ook! Al enige tijd gebruik ik SAW en zal dat ook lekker blijven gebruiken. Eerst kon je dit op profishop halen, maar deze bestaan niet meer. De enige shop die dit nu verkoop is Keuss sportswear en TREC nutrition - keuss-online , hun zijn een officieel verkooppunt geworden van Trec nutrition die dus S.A.W. pre-workout verkopen (trec nutrition)

Comment

Originally posted by Anonymousss View Post
                  Een beetje erg late reactie, maar ik heb vandaag voor het eerst noxipro gebruikt en heb er erg veel spijt van gekregen. Ben 16 jaar 1,88 lang en 75kg heb één scoop genomen en had bij aankomst in de gym al de crash. Duizelig, misselijk, licht in het hoofd etc. Normaal deed ik 3 sets met 7,5kg curls nu deed ik 1 set van 10kg en daarna kreeg ik biks omhoog. Ik zal een halve schep proberen maar viel vies tegen.
                  Ooit geprobeerd om zonder noxipro te trainen? Je bent pas 16 jaar oud man.

In ieder geval, dit is een nogal oud onderwerp.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X