Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Had die foto ook gezien maar ik twijfelde eerlijk gezegd. Durf het niet te zeggen maar het zou heel goed kunnen. Vind het gewoon vreemd dat er van zo`n bb-er niet gewoon foto`s te vinden zijn..
Yep, dat is Hans Kroon op die avater van been. Ik heb omdat jullie zo graag die foto's wilden zien nog gezocht op dat andere boerd waar foto's van hem gepost waren. Maar helaas, de geuploade plaatjes zijn dood, allemaal kruisjes.
Er zal dus iemand moeten zijn die ze inscand uit de sport en fitness... Dus: wie heeft een abbonement op dit blad en wil ze ff inscannen.
Op de avator afgaande vraag ik mij ten zeerste af of hij wel 100% naturel is en hij niet toch stiekem een keertje wat d-bolletjes enzo gesnoept heeft. Hij is namelijk wel op een anabole wijze gespierd. Hij zal vast ook veel aanleg hebben. Overigens wel een heel mooi lichaam, maar naar mijn mening niet helemaal naturel.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Dat is er naar Armstrong ook geweest en heel wat vaker en uitgebreider dan bij deze man, daar ben ik wel zeker van. En ondanks dat hij nooit betrapt is, is nog steeds de halve wereld overtuigd dat hij gebruikt.
Neemt niet weg dat ik denk dat een lichaam zoals op deze foto wel degelijk naturel kan hoor, wat weer niet betekent dat het voor iedereen weggelegd is.
Kwestie van een hele goede genetische aanleg én jarenlang een zéér grote toewijding aan de dag leggen.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 03 2004,12:46)]wie is armstrong
Jij hebt duidelijk een topic gemist...
Er was onlangs in "off-topic" een hele discussie over respect waar hij in werd genoemd. Eén of andere wielren malloot die een keer of 6 iets gewonnen heeft.
Die foto heb ik ook al gezien, op zen site NoordHolland of Zuidholland of zoiets. Maar weet niet of hij dit is, waarom zen hoofd er niet bij???
En idd, zo'n fysiek vind ik prachtig, maar heb er ook men twijfels bij of dit natural is...
Vindt het wel raar dat er nergens echt foto's te vinden zijn van die man... je komt zen naam overal tegen en zen verhalen en trainingsmethodes en dat ie zo succesvol is in het naturel builden, maar nergens posefoto's, raar
greetzzz
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment