Cardio vraag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio vraag

als je cardio doet heeft het dan belang hoeveel calorieen je
    verbrand of is de duur van je cardio belanglijker?
    voorbeeld:als ik 20min step verbrand ik zo'n 500cal,als ik 30min fiets verbrand ik zo'n 300cal(hartslag bij beide op vetverbranding)
    met wat verbrand ik dan uiteindelijk het meest?

grtz

Zou zeggen met steppen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bij steppen uiteraard. De ene vorm van cardio is nu eenmaal effectiever dan de andere, daardoor ook wel zwaarder.
      Je moet dus wel een beetje conditie hebben om überhaupt op vetverbranding te steppen, als je nauwelijks conditie hebt zal je hartslag te snel stijgen.

Comment

maar als je wel wat vet kwijt wil raken maar geen massa,is het verstandiger om 45 min op een wat lagere intensiteit te cardio-en dan dat je in 20 minuten als een beest tekeer gaat maar ook spieren verbrand.

greetz

Comment

Denk dat fietsen het minst van allemaal vet verbrand in vergelijking met andere toestellen, maar de verbruiken die jij opgeeft zijn de verbruiken die je op het schermpje ziet staan van je toestel, geloof dit echter niet,ik doe mijn cardio op een crosstrainer soms gewoon 30-35min. op vetverbranding en andere dagen werk ik met intervals, iedereen weet dat je met intervals het meest verbrand maar volgens dat toestel zou ik maar de helft verbranden dan ik normaal doe

Grtz
          stil growing

Comment

Beste cardio apparaten zijn de crosstrainer, steppen, en roeien. Hierbij gebruik je bijna je hele lichaam en de belasting is niet zo zwaar als bij hardlopen ( knieen, enkels) Ga dan tussen de 65 en 70 procent zitten dan heb je de ideale intensiteit voor vetverbranding.

Greetz Marc-o
            Alles komt goed!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X