Wat wilt het zeggen als je stijf bent ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat wilt het zeggen als je stijf bent ?

ik ben na mijn training de dag erna meestal wel wat stijf ?
    wat wilt dit nu eigenlijk zeggen is dit goed of slecht ?

wat kan ik het beste doen

grtje

Originally posted by Vinniee_95 View Post
    ik ben na mijn training de dag erna meestal wel wat stijf ?
    wat wilt dit nu eigenlijk zeggen is dit goed of slecht ?

wat kan ik het beste doen

grtje
    Even je vrouw of vriendin flink verwennen.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Het is goed. dat betekend dat je actief goed bezig was. en je spieren moeten er nog aan wennen. dus ga zo dooor!
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Even je vrouw of vriendin flink verwennen.
        Haha waarschijnlijk is hij uit 1995, zal weinig met flink verwennen te maken hebben.

OT: Dat je jezelf stijf voelt is totaal niet slecht, vooral wanneer je een flinke training voor je benen hebt gehad kan het zomaar zo zijn dat je benen als stenen aanvoelen waarbij elke stap al heel wat is. Stijfheid/spierpijn is alleen maar fijn, in die zin dat je weet dat je wat hebt gedaan.

Comment

stijfheid is toch niet hetzelfde als spierpijn? het ene is melkzuur en het andere zijn gescheurde spieren...

het eerste verdwijnt/vermindert bij het sportiever worden en duurt hooguit paar uur, het andere voel je vooral de dag erop, ik vraag me dan af of het handig is op dat moment verder te trainen??

Jullie roepen doorgaan, maar wees dan zo duidelijk dat hij dat om de dag doet... hij vraagt wat hij moet doen he...

Comment

Originally posted by Bolder View Post
            stijfheid is toch niet hetzelfde als spierpijn? het ene is melkzuur en het andere zijn gescheurde spieren...

het eerste verdwijnt/vermindert bij het sportiever worden en duurt hooguit paar uur, het andere voel je vooral de dag erop, ik vraag me dan af of het handig is op dat moment verder te trainen??

Jullie roepen doorgaan, maar wees dan zo duidelijk dat hij dat om de dag doet... hij vraagt wat hij moet doen he...
            Zoals je zegt: de dag erop, dat is normaal voor een beginner of als je een oefening voor het eerst gedaan hebt.
            Algemeen bekend is dat spiergroepen minimaal 48uur rust moeten hebben(give or take a little) dus 2 dagen na het trainen van bv je benen zal deze stijfheid vrijwel verdwenen zijn en kun je gewoon weer trainen.

Ookal "voel" je het nog, spieren opwarmen dmv strekken does the job
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
              Zoals je zegt: de dag erop, dat is normaal voor een beginner of als je een oefening voor het eerst gedaan hebt.
              Algemeen bekend is dat spiergroepen minimaal 48uur rust moeten hebben(give or take a little) dus 2 dagen na het trainen van bv je benen zal deze stijfheid vrijwel verdwenen zijn en kun je gewoon weer trainen.

Ookal "voel" je het nog, spieren opwarmen dmv strekken does the job
              snap de meerwaarde/bedoeling van je post niet?

Comment

je getrainde spiergroep rekken/strekken

Comment

stijf zijn klinkt best goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X