whey,gainer etc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey,gainer etc

als je een whey shake drinkt,of weigtgainer....moet dit dan helemaal opgelost zijn?
    en als het niet helemaal opgelost is en je drinkt het toch op,wat heeft dit dan voor nadelen?

Vanwaar zou je het niet helemaal oplossen dan, of klontert hij? Als het helemaal vloeibaar en opgelost is neemt het sneller op.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
      Vanwaar zou je het niet helemaal oplossen dan, of klontert hij? Als het helemaal vloeibaar en opgelost is neemt het sneller op.
      Dat lijkt me een fabeltje? Meeste shakes klonteren als je het er onhandig en/of te traag doet. En vaak is de ene smaak erger dan de andere smaak.

Comment

geen idee,ik shake het gewoon in een shakebeker en je ziet nog van die witte puntjes erin zitten.hoelang ik blijf shaken,het gaat maar niet weg.dus ik drink het dan gewoon op.verder geen probleem mee maar heeft het ernstige nadelen?
        dit heb ik trouwens alleen met me weigtgainer.en ik hoorde van iemand als het niet helemaal opgelost is ga je spieren verbranden.is dit waar?en hoe komt die aan deze info

ik drink het als tussendoor.me vaste maaltijden blijven er gewoon

Comment

Originally posted by hellstacker View Post
          en ik hoorde van iemand als het niet helemaal opgelost is ga je spieren verbranden
          Hahahaha grapjas!

Comment

die grapjassen zijn hier op dit forum actief ik hoorde het ook maar dus schrok ervan,maar of het zo was weet ik niet want kan het nergens vinden en me sportinstructeur zegt ook dat dat niet zo is.
            maar het is dus niet zo neem ik aan?
            alleen het nadeel dat het langzamer word opgenomen?

Comment

Originally posted by hellstacker View Post
              geen idee,ik shake het gewoon in een shakebeker en je ziet nog van die witte puntjes erin zitten.hoelang ik blijf shaken,het gaat maar niet weg.dus ik drink het dan gewoon op.verder geen probleem mee maar heeft het ernstige nadelen?
              dit heb ik trouwens alleen met me weigtgainer.en ik hoorde van iemand als het niet helemaal opgelost is ga je spieren verbranden.is dit waar?en hoe komt die aan deze info

ik drink het als tussendoor.me vaste maaltijden blijven er gewoon
              Die witte puntjes zij opgedroogde deeltjes van larven en insecteneitjes. Het maakt niet zoveel uit, het is toch eiwit.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X