winstrol kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol kuur

Hallo,

Ik wil graag aan een winstrolkuur(orals) beginnen van 6weken en dan 50mg per dag maar ik wil eigenlijk ook wat massa meepakken?
    dat gaat daar niet mee lukken, want ik weet dat je er droger van word en harder. (als ik het goed heb)
    waarmee zou ik het nog meer me kunnen pakken, heb al gelezen met dianabol maar ik ben er bang voor dat ik bitch tits krijg,

Iemand die me kan helpen?

Mvg nick.
    Last edited by revange; 11-09-2011, 22:28.

Er is een reden dat je nog niet in het AAS-topic kon posten, dat is namelijk omdat we nieuwelingen niet direct toelaten in die sectie.
    In eerder geplaatste berichten heb je gemeld dat je 19 bent, je voeding niet optimaal is en je nog vragen hebt over je training. Allemaal redenen om niet met AAS te gaan beginnen.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ja ik heb al een vergelijkbaar topic gevonden. kan close,

Comment

Originally posted by revange View Post
        Hallo,

Ik wil graag aan een winstrolkuur(orals) beginnen van 6weken en dan 50mg per dag maar ik wil eigenlijk ook wat massa meepakken?
        dat gaat daar niet mee lukken, want ik weet dat je er droger van word en harder. (als ik het goed heb)
        waarmee zou ik het nog meer me kunnen pakken, heb al gelezen met dianabol maar ik ben er bang voor dat ik bitch tits krijg,

Iemand die me kan helpen?

Mvg nick.
        Bitch tits zijn hartstikke cool man. Dat vinden alle vrouwen aantrekkelijk.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

geen massa met stromba??ik pakte 6 kg
          Face your demons...........

Comment

Iemand moet hier nog leren lezen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X