motivatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by shortys1985 View Post
    @ pallas nee maar dit moeten was voor mijn opleiding, dus dan doe je het wel, welliswaar met tegenzin. in het dagelijkse leven doe ik (zoveel) mogelijk niks wat moet....

@ arnoo Dat slechte slapen is zeker vervelend als je eigenlijk wilt gaan sporten. Heb hier best veel mee te maken gehad en ik heb mezelf altijd gedwongen de sportschool in te gaan. Anders word het niks met die doelen. En vaak is het na een sportschool bezoek die heerlijk rush die je krijgt die ineens alle moeheid verdrijfd.

Zo maar eens de sportschool in en even n.o. xplode testen
    Je kunt ook een logje bijhouden, werkt erg motiverend als je weet dat mensen je progressie zien. In de sportschool push je jezelf tot het uiterste met het idee in je achterhoofd dat je niet minder gewicht wilt doen als de vorige keer.

En zoals marnop al zei: realistische doelen vastleggen!

Comment

Dit werkt bijvoorbeeld voor mij echt:

http://www.youtube.com/watch?v=NmUrIuMCvTQ

ahh nu wil ik weer trainen!!
      BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

@ burnedice

ja logjes ben ik al mee bezig en ik moet zeggen dat dit mij erg scherp houd. Hier heb ik erg veel aan. Pak altijd even mijn aantekeningen erbij in de sportschool om mn vorige doel te over-rulen.

@ cage

toffe motivatie video!

Zijn er ook bepaalde dingen die voor jullie de-motiverend werken? Ik kijk bijvoorbeeld met regelmaat op de weegschaal en als deze vervolgens minder aangeeft, vind ik dat toch wat minder....Aan de andere kant prikkeld mij dat juist om nog meer te eten en harder te trainen. Vandaag trouwens een aardige weegschaal gehad...

Comment

BoooM! you're in fifth gear, mach speed!

Zelf train ik nooit sochtends vroeg trouwens, maar als ik een keer om 11 uur train voel ik me de hele dag wel beter(in tegenstelling tot 4 uur smiddags dan ben ik savonds kapot)

Heeft misschien ook wel te maken met welke groepen ik train:P
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ik train meestal laat in de ochtend of vroeg inde middag en daar heb je de hele dag plezier van. Je voelt je een stuk fitter. als je pas later gaat dan krijg ik ook een vreselijke dip die te lang duurt. Savonds trainen is sowieso not done for me....te druk!

Comment

Training
              Originally posted by Wasofski View Post
              Ik train altijd samen met een maatje, de intensiteit ligt hierdoor wel wat lager, maar je krijgt wel wat motivatie in de plaats. Ik kan ook geen enkele training missen want dan komt hij naar me thuis, pakt me bij mijn kraag en sleurt me tot in de gym en vice versa natuurlijk.
              Voeding
              Discipline en organisatie.
              Denk eraan, bodybuilding of wat dan ook is geen 1 dags ding. Je motivatie verdwijnt omdat je sneller vooruit wilt, maar vooruitgang maak je door consequentie. Je moet van je trainen, eten en rusten geen opgave maken, maar een levenswijze...
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ben helaas 2 jaar geleden moeten stoppen wegens privé problemen en andere shit na 3 jaar actief bezig te zijn geweest.

Heb het al die tijd verschrikkelijk gemist, en ben blij dat ik weer bezig ben.

It's a way of life.
                1,78 - 90,5 kilo - 16% BF.
                Goal:
                90 kilo, 11% BF.

Comment

. Je moet van je trainen, eten en rusten geen opgave maken, maar een levenswijze...

dat zijn nog eens wijze woorden...

Comment

Originally posted by pugistix View Post
                    Ben helaas 2 jaar geleden moeten stoppen wegens privé problemen en andere shit na 3 jaar actief bezig te zijn geweest.

Heb het al die tijd verschrikkelijk gemist, en ben blij dat ik weer bezig ben.

It's a way of life.
                    fijn dat je deze kant weer in bent geslagen!

succes met het behalen van je doelen!

Comment

pak je favoriete onderdeel als je je k*t voelt. voor mij was deadliften op school heel motiverend toen ik geen sportschool had wegens ontslag als stagair. op school mn record op 145 kg weten te zetten, was goed voor mn zelfbeeld
                      en ik ben misschien heel eenzaam als ik zeg dat ik bankdrukken haat, dus daar wacht ik even mee als ik me niet zo goed voel.

Comment

fijn dat je deze kant weer in bent geslagen!

succes met het behalen van je doelen!
                        Thanks Shorty!
                        Ben inmiddels 4 weken bezig met voeding en een weekje met trainen. Merk nu wel al flink vooruitgang, mn oude gekkenkracht komt langzaam terug
                        1,78 - 90,5 kilo - 16% BF.
                        Goal:
                        90 kilo, 11% BF.

Comment

Mijn vraag is: hoe houden jullie jezelf gemotiveerd om te blijven doorgaan?
                          Hoe ga je ermee om als je minder lekker in je vel zit? Schrijf eens een leuk stukje op hoe jij dit doet...?

Waarom ik dit vraag is omdat ik bang ben op ten duur de motivatie te verliezen. Dit ligt echt niet aan mijn motivatie op dit moment, want die is heeel sterk aanwezig, maar dit komt door bezigheden uit het verleden die ik voortijdig heb afgebroken en heb laten verwateren als het ware...

kom maar op en hou ons en jezelf gemotiveerd door het stukje dat je nu typt voor ons. Print het vervolgens uit en hang het boven je bed om op mindere dagen terug te kijken!

http://www.youtube.com/watch?v=A3gB-...eature=related

.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

Beginnen is het gemakkelijkst, doorzetten het moeilijkst. Naast motivatie is het ook handig om steun te hebben. Van je omgeving en van bijvoorbeeld mede-sporters. Steun van de omgeving is soms moeilijk, sommige mensen in mijn omgeving snappen niet waarom ik gedisciplineerd wil eten. Dan krijg ik weer van allerlei verhalen dat het leven leuk moet zijn. Ze vergeten vaak voor het gemak even dat gezond eten erg lekker kan zijn en dat je je van junk toch behoorlijk misselijk kunt voelen.

Motivatie krijg ik door het fijne gevoel na het trainen, progressiefoto's, de opmerkingen van mensen hier en in mijn omgeving, en natuurlijk de bewonderende blikken van mijn vriend. Die vind het stiekem helemaal niet erg dat ik bezig ben
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Wat ben je ook een vervelend ventje he oki......
                              Nu ben ik gemotiveerd om een andere sportschool te zoeken.....en mijn vrouw even te pakken........

Leuk filmpje geeft wel een lekkere test boost.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

@ellie

jazeker zijn dat zaken waardoor je je motivatie kan houden.... ja mensen die het niet snappen, hebben geen recht van spreken als ze het zelf niet beoefenen...

@okidokie
                                goed filmpje!

@marnop
                                nog betere reactie haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X