Havermout voor bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Havermout voor bulk

Mijn vraag is simpel:

Denken jullie dat ik met Raw Iron Power Oats een goed lichaam kan bouwen, of moet ik hiervoor echt de dure weightgainer kopen ??

Groetoes

of veel en goed eten?
    A man's gotta do what a man's gotta do

Comment

mijn god

zit jij hier echt langer dan 2 jaar?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        mijn god

zit jij hier echt langer dan 2 jaar?
        ja om eerlijk te zijn wel, en als je misschien een keer antwoord geeft kan ik er iets mee doen, en hoef ik niet van deze vragen te blijven stellen snap je ..

dus iemand die me misschien antwoord kan geven ?

Comment

Een weightgainer bevat meestal een combinatie van koolhydraten en eiwitten. De kwaliteit van de weightgainer is afhankelijk van de koolhydraatbron (complexe koolhydraten vs zetmelen en suikers) en de kwaliteit en soort eiwitten.

Power oats bevat volgens mij enkel koolhydraten en geen eiwitten. En is dus niet te vergelijken met een weightgainer. (als je zelf eiwitten erdoorheen mengt, kun je wel je eigen weightgainer maken.

Maar je kan net zo goed pakken havermout van de euroshopper voor 40 cent per pond kopen. dan neem je 100g havermout, een 30-40g whey, een banaan en een halve liter melk. dit doe je in de blender en je maakt een lekkere shake.

Dit gaat je minder dan de helft kosten van een weightgainer, en is daarnaast ook beter en lekkerder.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kijk hier heb ik nou wat aan, Thanks man

Comment

Originally posted by jordy4248 View Post
              ja om eerlijk te zijn wel, en als je misschien een keer antwoord geeft kan ik er iets mee doen, en hoef ik niet van deze vragen te blijven stellen snap je ..
              Je moet beter opletten man, op bodynet kan je een hoop leren.

Dan had je geweten dat het gaat om goede voeding en vooral om het samenstellen van de juiste k/e/v.

Comment

Originally posted by dynobet View Post

Maar je kan net zo goed pakken havermout van de euroshopper voor 40 cent per pond kopen. dan neem je 100g havermout, een 30-40g whey, een banaan en een halve liter melk. dit doe je in de blender en je maakt een lekkere shake.
                is ook mijn ontbijt, maar 100g havermout?

alles opgeteld, tel ik ontbijt van bijna 900-1000kcal, is dat niet beetje teveel?

Comment

is 850 kcal. mijn kcal inname in een bulk ligt rond de 3700.

meestal eet ik in een bulk 4 ongeveer gelijk grote maaltijden.
                  shakes tel ik niet als maaltijden, maar neem wel een post workout shake en een casseine shake voor het slapen.

valt dus wel mee. alle 4 de maaltijden liggen tussen de 600-900 kcal.
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X