Help! Pols blessuur/overbelast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke bedankt mensen, en de pijn neemt wel af, elke dag stuk minder, ik dacht dat de pijn tot nu toe wel zou verdwijnen, maar nee stukje voor stukje, en het gaat best langzaam, elke dag als ik wakker wordt span ik aan en kijk of de pijn is verdwenen, zo ja gelijk naar fitness

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
      oke bedankt mensen, en de pijn neemt wel af, elke dag stuk minder, ik dacht dat de pijn tot nu toe wel zou verdwijnen, maar nee stukje voor stukje, en het gaat best langzaam, elke dag als ik wakker wordt span ik aan en kijk of de pijn is verdwenen, zo ja gelijk naar fitness
      zou ik persoonlijk niet doen. laat je pols iig nog een dagje met rust gelijk nadat je merkt dat er geen pijn meer is. Maar dat is mijn mening
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

hmm,, je hebt wel gelijk, ik laat zelfs 3 dagen rusten, nadat ik merk dat ik geen pijn meer heb, en begin eerst mijn onderligaam dan maar te trainen

Comment

hmm,, je hebt wel gelijk, ik laat zelfs 3 dagen rusten, nadat ik merk dat ik geen pijn meer heb, en begin eerst mijn onderligaam dan maar te trainen
          Waarom ga je niet gewoon naar de dokter, je verspilt alleen je tijd zo zonder te weten welke blessure je hebt en hoe erg deze is... Stel dat het bijvoorbeeld een ontsteking is, dan is dit niet opgelost met drie daagjes rust, had je naar de dokter gegaan had je al drie dagen met je herstel bezig kunnen zijn... Wat ga je doen als het na drie daagjes niet beter is? Nog is drie daagjes wachten? en dan nog is drie?? Zo verspil je alleen kostbare tijd terwijl je met een degelijke diagnose al weer aan het trainen kon zijn...

Comment

ik ben naar de huisarts geweest, maar zal ik naar de ziekenhuis gaan voor foto's?

Comment

handschoentjes met polsversteviging kan ook veel schelen de volgende keer.
              en even switsen met je andere hand sávonds in bed

Comment

ik ben naar de huisarts geweest, maar zal ik naar de ziekenhuis gaan voor foto's?
                Volg dan de raad op die je van de huisarts gekregen hebt...

Comment

Toen je biceps curl aan het doen was maakte je toen gebruik van een rechte stang? Dan heb je je polsen in een wat onnatuurlijke houding,je dwingt ze als het ware naar buiten.....gebruik een EZ stang of dumbells

Comment

ik had een vertelbare bank precies onder mijn elleboog verplaats en schuin helemaal gebogen naar beneden

hoe die man die bank heeft, heb ik zo gesteld en mijn arm erop gelegd, met dumbels in mijn hand, helemaal gebogen

Comment

ik ben naar de huis-arts geweest hij zij het duurt fking nog 3weken, dus totaal 6weken!... ik eet elke dag eiwitten en let goed op, maar soms eet ik ook wel teveel, is echt shitzooi :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X