tips en hulp gevraagd!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tips en hulp gevraagd!

heya!

nadat ik mijn kaak gebroken had heb ik 6 weken niet meer kunnen sporten/fitnessen en ben ik 9kilo afgevallen doordat ik 6 weken vloeibaar moest eten.
    Dit gewicht (allemaal spiermassa) zou ik zo snel mogelijk terug willen bijkomen. Gebruik ik dan best eiwit shakes met volle melk bij het trainen of heeft iemand anders betere suggesties.

Alvast bedankt voor uw aandacht en tijd

Kun je nu wel weer vast voedsel eten? Dan is het zeker aan te raden om met een goed voedingsschema aan de slag te gaan. Hoe je dat opstelt lees je in dit topic: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html
    Die spiermassa zul je overigens weer snel oppikken, veel mensen zitten snel weer terug op hun oude niveau.
    Je vraag over shakes kan een ander wellicht beter beantwoorden, ik heb geen ervaring met sups.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sups

Sups zijn een goede aanvulling op je dagelijkse voeding, maar voordat je deze gaat gebruiken zou ik eerst je daadwerkelijke voedingsschema moeten zien. Het is namelijk niet de bedoeling om je eiwitten puur uit sups te halen maar zoveel mogelijk uit natuurlijk voedsel. Mocht je sups bestaande uit eiwitten willen gebruiken dan raad ik je www.powersupplements.nl aan!

Succes!
      Lengte: 190 cm
      Gewicht: 87 kilo
      Vet: 8%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X