Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sammy...Ik wil deze 2 van je kopen.... "Shut up And Squat en Im not really smart but i can lift heavy" Email me ff of geef ff iets waarmee ik contact met je op ken nemen...
Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 13 2004,21:31)]dat weet je niet zeker?
greetzz
vandaar dat jij in zo'n korte tijd zoveel reacties heb gegeven,
met zulk soort antwoorden
Ik ga hier ook maar commentaar op geven zit ik ook snel op 1000posts.
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
hoeveel zinloze posts die gozer op zn naam heeft staan....
maar jij zei in je vorige post"volgens mij als je erop klikt" en dat geeft aan dat je dat dus gedaan hebt en dat zou je het dus zeker moeten weten redelijkerwijs en "volgens mij" klinkt niet echt zeker dus vandaar mn reply!
Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 14 2004,16:43)]ik heb je aardig ingehaald idd,harold.
maar curiosio is nog veel erger dan ik....
maar jij zei in je vorige post"volgens mij als je erop klikt" en dat geeft aan dat je dat dus gedaan hebt en dat zou je het dus zeker moeten weten redelijkerwijs en "volgens mij" klinkt niet echt zeker dus vandaar mn reply!
greetzz
Das nu eens ene goede reden (Ook mooie post dit) .
Citaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 14 2004,16:43)]ik heb je aardig ingehaald idd,harold.
greetzz
Das nu eens ene goede reden (Ook mooie post dit) .
vind ik wel
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
greetzz
Moet ook zeggen dat jij ook heel wat meer weet dan mij, dus ik moet het hebben van mijn posts met onzin.
En aangezien ik een hele serieuze jongen ben gaat het niet zo snel
Maar ik was even snel op de site geweest en er over heen gevlogen, beetje links rechts klikken en dacht dat ik wat prijzen voorbij zag komen.Maar heb het niet gecheckt, dus dat laat ik aan jullie over.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
ben zeer in mn nopjes met je compliment maar of ik nou meer weet dan jou laat ik in het midden hoor........
denk dat er een boel mensen op deze site een hoop weten en het mooie daarvan is dat we elkaar daarmee verder kunnen helpen want de een weet wat meer over een bep. onderwerp dan de ander,die over een ander onderwerp weer wat meer weet.
ik ben de eerste om toe te geven dat ik meer onzin post dan zinnige dingen en ben daar nog trots op ook!
humor blijft ten aller tijde het belangrijkste voor mij.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment