Clomid

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid

Beste allemaal,

ik ben nieuw hier en ofschoon ik al hier en daar wat heb gelezen ben ik er nog niet achter gekomen waar ik Clomid kan kopen zonder recept.
    Kunnen jullie mij verder helpen?

Alvast dank voor de reacties.

Clomid??
    Dat is toch een ovulatie bevorderend medicijn?
    Wat wil je daarmee dan?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hoi Beaudien,

Klopt, dat is ook de reden waarom ik het wil gebruiken. De natuur een handje helpen zeg maar.

Comment

En dat ga je navragen op een BB forum?
        Apart.
        Ik denk overigens niet dat je het zonder recept kan krijgen en dat lijkt me goed ook.
        Het is een heftig middel en kan voor hevige bijwerkingen zorgen. Moet je echt niet doen zonder begeleiding van een arts, joh!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ja, om alles weer in balans te krijgen. Zo gek is het niet hoor. Ik heb er al meer over gelezen hier.

Comment

Ben je een vrouw?
            Want als je dat niet bent, zul je het willen gebruiken als soort van kuur ofzo (hoewel ik me daar niets bij kan voorstellen maar zoveel verstand heb ik daar gelukkig ook niet van dan) en dan heb je te weinig posts om er te kunnen posten, vrees ik.
            Anyway, succes. Waar dan ook mee.

Comment

Thanks!

Comment

voor wat wil je clomid gebruiken, dit middel word meestal gebruikt als nakuur sides worden wel heftig vanaf 100 mg (alhoewel dit per persoon verschilt)

Comment

Nee dus. Dicht. Vragen om medicatie waarvoor u een recept nodig hebt, is hier niet toegestaan.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X