Kracht weg in 1 week?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kracht weg in 1 week?

Dus ik was heel lui dus zat ik /lag ik 1 week in bed.

Dus ik ga vandaag trainen meestal train ik makkelijk met 60kg bankdrukken 4x10. Ik begin altijd met 50 als warming up, dus dat doe ik beginnen mijn armen te trillen en de stabiliteit van stang is wiebelig ik dacht van wtf. En met rug lat pulls kan ik bijvoorbeeld meestal 10x4 75kg en nu kon ik maar 2x 10x en dan niet meer? Mijn vraag is dus hoe kan het dat mijn kracht zo sterk is afgenomen in maar 1 week tijd??

Kan ook helemaal niet volgens mij. Ben onlangs ook een week op reis geweest, terug in de gym: geen krachtverlies. Het is natuurlijk allemaal wat lastiger, maar na een week trainen heb je het gevoel zo weer terug.
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Kan ook een slechte dag geweest zijn? Slecht gegeten of geslapen?

Comment

Nee dit heb ik nog nooit eerder gehad, misschien is het omdat ik 1 week geen sub jack3d heb gebruikt wie weet. En ik merk het ook heel goed bij andere onderdelen...

Comment

Kan makkelijk.
          Als je een week in bed ligt eet je niet veel en voer je geen ruk uit.
          Krachtverlies in een week is snel maar in zo'n situatie kan dat zeker.

Comment

Mijn plan is eigenlijk nu 6 dagen per week naar fitness te gaan voor 2 weken lang. dus 3 dagen fitness 1 dag rust enz. En dan weer op mijn oude schema met 4x per week.
            Is het een goed idee?

Comment

waarschijnlijk niet. Na een week op je gat liggen, heb je gewoon ook zeker een week nodig om terug te komen op je oude niveau. Dat heb ik zelf ook gemerkt als ik een weekje in bed lag als ik ziek ben geweest.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                waarschijnlijk niet. Na een week op je gat liggen, heb je gewoon ook zeker een week nodig om terug te komen op je oude niveau. Dat heb ik zelf ook gemerkt als ik een weekje in bed lag als ik ziek ben geweest.
                ik hoop dat ik mijn kracht terug krijg anders ga ik met gewichten gooien in de gym

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                  Dus ik was heel lui dus zat ik /lag ik 1 week in bed.

Dus ik ga vandaag trainen meestal train ik makkelijk met 60kg bankdrukken 4x10. Ik begin altijd met 50 als warming up, dus dat doe ik beginnen mijn armen te trillen en de stabiliteit van stang is wiebelig ik dacht van wtf. En met rug lat pulls kan ik bijvoorbeeld meestal 10x4 75kg en nu kon ik maar 2x 10x en dan niet meer? Mijn vraag is dus hoe kan het dat mijn kracht zo sterk is afgenomen in maar 1 week tijd??
                  Als je de hele tijde in bed hebt gelegen, niet voldoende hebt gegeten en om de haverklap "jowblobs" hebt gehad dan kan het best. Zo zie je maar weer; rust roest.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    nou geldt dat dan ook voor mij dan. ik had een tenniselleboog en een golfelleboog is al bijna weer genezen alleen ben 4 weken niet naar fitness geweest maar ik probeer mijn spieren wel te onderhouden ben van 66kilo naar 64.5kilo afgezakt,, zou ik dan ook 4 weken moeten trainen om mijn huidige gewicht niveau te pakken?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Als je de hele tijde in bed hebt gelegen, niet voldoende hebt gegeten en om de haverklap "jowblobs" hebt gehad dan kan het best. Zo zie je maar weer; rust roest.
                      Wat bedoel je met om de haverklap jowblobs hebt gehad??

F serieus blijven in een serieuze topic.

Comment

@cihad42,ik denk dat jij er minder last van zult hebben omdat je niet een week in bed hebt gelegen,maar wel gewoon dingen hebt gedaan.In bed liggen zo lang en niets doen,wordt je heel snel spierloos en futloos van,slecht voor de gezondheid.

En over Inferno en niet serieus,ik zou het niet durven typen!

Comment

1 week in bed liggen is ongeveer -1% spier

Comment

Grote kans dat je nog niet helemaal gezond was. Combineer dat met een week slecht eten (weinig glycogeen) en geen flikker uitvoeren, en je hebt de reden. Gewoon een weekje goed eten, niet té hard trainen, en je zult weer snel de oude zijn.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Komt wel goed, lichaam moet gewoon weer even op kracht komen..

En mooie is dat je na waarschijnlijk over een paar weken sterker bent dan je vantevoren was, rust kan heel nuttig zijn..
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...