verschil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschil

wat is nou precies het verschil tussen spierkracht en massa?
    zit er al een tijdje over in..

Originally posted by keesvdniet View Post
    wat is nou precies het verschil tussen spierkracht en massa?
    zit er al een tijdje over in..
    kracht heeft te maken met hoeveel gewicht jij kunt verplaatsen. het geeft aan hoe sterk jij bent.

Massa geeft aan hoe je eruit ziet. en dan specifiek hoe gespierd je bent. hoeveel spiermassa heeft jouw lichaam.

Beiden correleren met elkaar, maar dit hoeft niet perse lineair te gebeuren.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      kracht heeft te maken met hoeveel gewicht jij kunt verplaatsen. het geeft aan hoe sterk jij bent.

Massa geeft aan hoe je eruit ziet. en dan specifiek hoe gespierd je bent. hoeveel spiermassa heeft jouw lichaam.

Beiden correleren met elkaar, maar dit hoeft niet perse lineair te gebeuren.
      ik begreep van iemand dat je deze appart traint, weet jij toevallig hoe ik dan massa train? en hoe dan spierkracht?
      Last edited by keesvdniet; 11-10-2011, 14:16.

Comment

niemand?

Comment

Weinig herhalingen is vooral kracht, meer herhalingen (tot een bepaald punt) is vooral massa.

Comment

ik begreep van iemand dat je deze appart traint, weet jij toevallig hoe ik dan massa train? en hoe dan spierkracht?
            niemand?
            rustig aan joh antwoord komt echt wel.

kracht train je door laag in herhalingen te gaan over algemeen word kracht vaak onder de 8herhalingen getraind en zelfs singels van 1 herhaling

massa wat meer dus boven 8 iedereen reageert ergens anders op en er zijn genoeg mensen die ook groeien op 5x5 of 3x20.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X