zweten tijdens slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fit4free View Post
    http://forum.bodynet.nl/lichaamsverz...17-zweten.html

Een oude forum van mij
    Ouwe koeie uit de sloot halen
    Staat wel wat nuttigs in
    We hebben het hier over zweten in je slaap he.....niet over zweten tijdens de training.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb nu 2.5 maand niet gesport, en afgelopen tijd wel veel eiwitten/carbs gegeten, en weinig vet. 'S nachts was mijn kussen ook wel eens goed nat als ik wakker werd. Denk dus inderdaad dat goed door voeding kan komen.

Comment

Gebruik je pre-workout producten? als ik pre-workout producten gebruik zweet ik als een malle.. laat ik deze weg.. dan valt het het hard mee.. mede een reden voor mij geweest om weer lekker op eigen kracht te trainen..

Noxipro
        Superpump
        No Xplode

Al deze pre-workouts hadden dit effect op mij. Ik zweet nu weer gewoon normaal en controlable..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

is je slaapkamer niet gewoon te warm? Ventileer je wel genoeg?
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Slaappunt.nl
            Constantia et labore

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Gebruik je pre-workout producten? als ik pre-workout producten gebruik zweet ik als een malle.. laat ik deze weg.. dan valt het het hard mee.. mede een reden voor mij geweest om weer lekker op eigen kracht te trainen..

Noxipro
              Superpump
              No Xplode

Al deze pre-workouts hadden dit effect op mij. Ik zweet nu weer gewoon normaal en controlable..

Caffeïne kan ook het zweten erger maken, maar in veel preworkouts zit ook arginine en/of citrulline wat door het lichaam weer wordt omgezet in arginine. Voor een hogere NO heb je aardig wat van bepaalde amino's nodig. Met hogere arginine levels krijg je ook weer hogere afgifte van GH.

Alles opgeteld, zwaardere trainingen, meer ewitten, meer herstel, meer GH....je lichaam zal een flink wat hogere temparatuur krijgen.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Klinkt aannemelijk Martin, maar bij mij is het het ook echt hard gegaan toen ik NOXplode ging gebruiken... binnenkort een week rust, dan eens kijken hoe het met het zweten gaat
                Boeit me geen flikker eigenlijk, sochtends douchen toch?
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ik gebruik geen pre work out producten
                  maar zit wel hoog in eiwitten dan zal het wel komen door wat marnop zegt.

en er is zeker niks mis met mijn slaapkamer qua ventilatie enzo.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Jij onthoudt veel te veel ouwe stalker........ Wel netjes dat je zelfs dit soort details die terloops ergens genoemd zijn ook al onthoudt.
                    haha, mijn geheugen is idd belachelijk goed

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      haha, mijn geheugen is idd belachelijk goed
                      Help!!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X