Wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat nu?

Ik ben net klaar met mijn oude fitness schema van 2 maanden en heb daarin
    met herhalingen van 12,naar 10,naar 8,naar 6 gewerkt.
    Ik ben meer gaan eten en ben dan ook bijna 5 kilo aangekomen waarbij me vet % van 17.0 naar 16.0 is gegaan.

Ik ben bezig met een nieuw fitness schema op te stellen en ben van plan om weer deze dag+spiergroepen te doen: (tussen door basketbal ik ook nog)
    dag 1
    borst
    triceps
    buik
    dag 2
    Benen
    Schouders
    dag 3
    Rug
    Biceps
    buik

Ik zou graag zo willen door blijven groeien en meer massa willen trainen
    maar ik vroeg me af wat voor herhalingen in nu zou moeten nemen en of er dingen zijn waar ik op moet letten.?
    What you put in you get out.

Als je aan het groeien bent op je schema en vet aan het verlagen......dan ben je NIET klaar met je schema, dan ga je daar mee door. Tenzij je toch liever niet doorgroeit dan ga je lekker alles door de war schoppen met een ander schema.
    Gewoon zwaar door knallen en blijven groeien, als de groei minder wordt is het vroeg genoeg om dingen te veranderen. Je zou eventueel je reps kunnen aanpassen, gewoon iets meer herhalingen doen. Met zo hoog mogelijk gewicht minimaal 10 herhalingen per set en door tot fail, alles er uit persen wat er in zit.
    En zolang het gewicht omhoog kan dan moet je het ook verhogen.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik heb het gevoel dat ik aan iets nieuws toe ben, de spierpijn wordt minder en ik heb mijn hoogte punt gehad in deze periode daarom ben ik bezig met een nieuw schema maar wat voor herhalingen zou ik moeten doen om toch nog massa te trainen, meer of minder dan 10 ? en hoeveel keer?
      What you put in you get out.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X