Pomp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pomp

heey bb'ers
    vraag me wel is af wat nou beter is met trainen
    als ik lekker bezig ben en alles is goed opgepompt maar iik ga nog ff door zakt dat ook weer weg dus vroeg ik me af wat het beste is?
    tot de volle pomp trainen en dan stoppen
    Of zodanig door gaan tot failure dat het weer wegzakt?

Originally posted by TitoDelft View Post
    heey bb'ers
    vraag me wel is af wat nou beter is met trainen
    als ik lekker bezig ben en alles is goed opgepompt maar iik ga nog ff door zakt dat ook weer weg dus vroeg ik me af wat het beste is?
    tot de volle pomp trainen en dan stoppen
    Of zodanig door gaan tot failure dat het weer wegzakt?
    De 'pomp' is tijdelijk bloed in je spieren en loopt een paar uur na je trainen weer uit je spieren. De pomp komt vaak als je met veel herhalingen traint (15+). Als je permanente groei wilt dan moet je niet focussen op de pomp. Vaak komt de pomp van zelf wel als je hard traint.

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
      De 'pomp' is tijdelijk bloed in je spieren en loopt een paar uur na je trainen weer uit je spieren. De pomp komt vaak als je met veel herhalingen traint (15+). Als je permanente groei wilt dan moet je niet focussen op de pomp. Vaak komt de pomp van zelf wel als je hard traint.
      Als je voor sarcoplasmatische hypertrofie gaat, zoals bodybuilders, dan is die pomp wel degelijk van belang.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Als je voor sarcoplasmatische hypertrofie gaat, zoals bodybuilders, dan is die pomp wel degelijk van belang.
        sarcoplasmatische hypertrofie??

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Volgens wikipedia is 8-12 de ideale rep-range als je voor sarcoplasmatische hypertrofie gaat terwijl ik het over 15+ herhalingen had.
          Wat ik probeer te zeggen is dat 40 herhalingen niet echt spiermassa bevorderen maar dat je dan wel een megapomp hebt. Een pomp hoeft dus niet te zeggen dat je goed zit. Het is ook mogelijk dat ik fout zit, leg het aub dan even uit als dat het geval is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X