Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is die jongen vroeger niet toevallig goed dik geweest? Bij mensen die flink overgewicht hebben gehad, zie je vaak ook dat ze flinke kuiten blijven houden
Ja ik ken er 2 van, eentje woog 110kg ofzo toen hij 16was ofzo en nu is hij 18 en weegt 73kg en z'n kuiten zijn niet normaal massive, dat komt omdat hij vroeger dik was.
En bij ene die 76kg weegt nee hij was nooit dik dit is zijn maximale gewicht op dit moment ik had ook z;n lichaam gezien het bevat geen vetrollen. Maar gewoon lichaam zonder spieren.
Toch maar es aan jullie vragen.
Na een goede training heb ik altijd wel wat spierpijn (hoewel de hvh spierpijn geen graadmeter is voor groei uiteraard) maar dat is na 1 tot 2 dagen wel weer over. Maar na een beentraining is de pijn altijd veel intenser (vooral bij de kuiten) en ik heb er ook veel langer last van. Zeker 4 dagen. Is dit normaal? Hebben meer van jullie dit ook?
En hoe zou ik het aantal dagen pijn kunnen verminderen? Het hinderd me in mijn werk!
Zou rekken en strekken na de training een optie zijn?
als ik kuiten heb getraind kan ik me benen niet eens strekken..zo'n pijn doet het. Met werk is dit voor mij ook niet handig dus ik train de kuiten voorlopig niet apart. Beentraining splitten wat dyno zegt gaat wel helpen.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment