spierpijn na beentraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Ach ja, dat is waar ook. Als ik iets post over/tegen Nibor ligt het altijd verdomd gevoelig

Maare, wanneer gaan wij benen trainen? Kan je zelf oordelen
    wanneer jij wil

Comment

Ik zou nog eens goed naar de voeding kijken, plus wat al geopperd is, na je beentraining even rustig gaan uitfietsen voor goede doorbloeding.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Is die jongen vroeger niet toevallig goed dik geweest? Bij mensen die flink overgewicht hebben gehad, zie je vaak ook dat ze flinke kuiten blijven houden
        Ja ik ken er 2 van, eentje woog 110kg ofzo toen hij 16was ofzo en nu is hij 18 en weegt 73kg en z'n kuiten zijn niet normaal massive, dat komt omdat hij vroeger dik was.
        En bij ene die 76kg weegt nee hij was nooit dik dit is zijn maximale gewicht op dit moment ik had ook z;n lichaam gezien het bevat geen vetrollen. Maar gewoon lichaam zonder spieren.

Comment

Ach ja, dat is waar ook. Als ik iets post over/tegen Nibor ligt het altijd verdomd gevoelig

Maare, wanneer gaan wij benen trainen? Kan je zelf oordelen
          Neem Silk en Dynobet ook even mee dan naar Robbie en Mascha voor een echte benentraining?

Comment

Originally posted by marnop View Post
            Neem Silk en Dynobet ook even mee dan naar Robbie en Mascha voor een echte benentraining?
            Huh?
            Ik begrijp je niet helemaal

Comment

Huh?
              Ik begrijp je niet helemaal

Ze mogen een keer met Mascha benen trainen, eens zien of ze het dan nog 2x per week kunnen.

Comment

Ze mogen een keer met Mascha benen trainen, eens zien of ze het dan nog 2x per week kunnen.
                Ohw echt waar? Wist ik niet. Leuk leuk leuk!

Comment

Ohw echt waar? Wist ik niet. Leuk leuk leuk!

ja ahahaha, mag van mij he.......denk alleen niet dat Mascha of Robbie er op zitten te wachten.

Komend jaar kom ik een keer langs bij Robbie met Kris samen voor een lekkere training (en wat slap ouwehoeren).
                  Last edited by marnop; 20-10-2011, 11:28.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Toch maar es aan jullie vragen.
                    Na een goede training heb ik altijd wel wat spierpijn (hoewel de hvh spierpijn geen graadmeter is voor groei uiteraard) maar dat is na 1 tot 2 dagen wel weer over. Maar na een beentraining is de pijn altijd veel intenser (vooral bij de kuiten) en ik heb er ook veel langer last van. Zeker 4 dagen. Is dit normaal? Hebben meer van jullie dit ook?
                    En hoe zou ik het aantal dagen pijn kunnen verminderen? Het hinderd me in mijn werk!
                    Zou rekken en strekken na de training een optie zijn?

als ik kuiten heb getraind kan ik me benen niet eens strekken..zo'n pijn doet het. Met werk is dit voor mij ook niet handig dus ik train de kuiten voorlopig niet apart. Beentraining splitten wat dyno zegt gaat wel helpen.
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ja ahahaha, mag van mij he.......denk alleen niet dat Mascha of Robbie er op zitten te wachten.

Komend jaar kom ik een keer langs bij Robbie met Kris samen voor een lekkere training (en wat slap ouwehoeren).
                      Hahahaha van jou? Lekker ben jij

Comment

Impliceer je nu dat we onze benen te licht trainen of dat er maar een goede manier is om je benen te trainen en dat is 1 keer in de week?

En wie zijn de personen waarover je het hebt?

Comment

Originally posted by Silk View Post
                          Impliceer je nu dat we onze benen te licht trainen of dat er maar een goede manier is om je benen te trainen en dat is 1 keer in de week?

En wie zijn de personen waarover je het hebt?

Ken jij de Heilige almachtige Robbie en Mascha niet??????

Schaam je!!!

Comment

Waarom zou ik ze moeten kennen? Je maakt me verdomd nieuwsgierig:P

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Waarom zou ik ze moeten kennen? Je maakt me verdomd nieuwsgierig:P
                              Mascha Tieken is de enige echte ifbb pro bodybuildster van nederland en begeleidster van onze enige echte Patricia

Robbie is haar ijs etende echtgenoot en aanbidder... (en verkapt filmster in L.A)

Comment

@ nibor ahahah XD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X