Goede adressen of merken voor passende kleding?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede adressen of merken voor passende kleding?

Ik heb over dit onderwerp weinig tot niets kunnen vinden maar waar ik kan ik dit probleem nou beter neerleggen dan hier.

Hoe doen jullie het met jullie kleding? (naast je trainingskleding want dat past altijd wel).

Ik ben maar 1,67 en van boven redelijk aan de maat. Ik kan geen normale overhemden meer aan. Ook spijkerbroeken kopen wordt lastiger nu mijn benen groter worden.
    Bij overhemd is al snel, xl of groter kopen maar dan is ie zeker te lang (kan je in je broek doen) maar mijn mouwen vallen tot over mijn handen. Ik sla mijn mouwen altijd om en als je dat strak doet valt het niet op of ik laat mijn mouwen inkorten. Daarnaast trekt mijn overhemd altijd op mijn bovenarmen.
    Pantalons vallen vaak wat wijder dus dat gaat goed maar spijkerbroeken?? Inkorten moet ik ze toch dus dat maakt niet uit.

Ik kan door mijn werk niet altijd in trainingskleding lopen en wil er verzorgd uit blijven zien. Hebben jullie tips of merken die meer voor ons bedoeld zijn?
    Ik zou toch graag spijkerbroeken willen blijven dragen ook al is mijn doel mijn benen nog groter te trainen.
    THNX alvast
    kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

JeJe, heb je al gekeken op websites die grote maten leveren. Een feit is dat je gewoon kleding moet laten vermaken.

Comment

Gstar ook niet?

Comment

Voor nu lukken de ie**************** grotere maten me nog. Voor een jaar terug had ik allemaal broeken die in de wijdte 32 ofzo waren, qua taille pas ik ze nog maar die gaan niet meer over mijn benen heen :P Zit op maatje 36 nu, vaak zijn ze dan wel aan de lange kant maar gelukkig kan ons mam met een naaimachine overweg en is er zo een stukje vanaf.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Broeken heb ik ook problemen mee, heb taille 31 maar door mn bovenbenen moet ik eigenlijk 34.

@FB, je hebt taille en lengte maat, lengte gaat van 30 tot 40 ofzo, is bij mij 32... bij jou 30? je kunt eens zoeken naar broeken met maat 36/30
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
            Voor nu lukken de ie**************** grotere maten me nog. Voor een jaar terug had ik allemaal broeken die in de wijdte 32 ofzo waren, qua taille pas ik ze nog maar die gaan niet meer over mijn benen heen :P Zit op maatje 36 nu, vaak zijn ze dan wel aan de lange kant maar gelukkig kan ons mam met een naaimachine overweg en is er zo een stukje vanaf.
            Dit geldt voor mij ook precies. Maar dus geen modellen of wat ook waar wat grotere bovenbenen in passen?

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Dan koop ik dus meestal een maatje 36, draag een riem zodat hij bij mijn taille ook goed zit en als hij écht te lang is kort ons mam hem een stukje in aan de pijpen. Strakke broeken zijn niet fijn ze moeten wel een beetje zitten
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                JeJe, heb je al gekeken op websites die grote maten leveren. Een feit is dat je gewoon kleding moet laten vermaken.
                Zeker... ik ben maar 167 dus extra grote maten zijn net jurken .
                Laten vermaken... bij het oude blijven dus.

Overhemden blijft voor mij het lastigst. Spijkerbroeken komen eraan... hoop ik want dan gaat 'ie goed.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Ik heb hier ook last van, truien, vesten en broeken heb ik geen problemen mee. Alleen blousjes en overhemden zijn een probleem. Ik had altijd M maar nu pas ik L niet eens meer. Qua lengte heb ik M nodig, L is eigenlijk al een beetje te lang bij de mouwen en XL al helemaal, maar L knelt gewoon bij de borst, dus doe eigenlijk nooit meer blousjes aan...

Comment

heb jou probleem eigenlijk alleen met mijn benen als ik ooit moet fietsen krijg ik zonder echte reden een ontzettend harde pomp in mijn benen dus ik graag nu gewoon 32 - 32 maar meestal wel een soort dat strech achtig is maar wel jeans

anders krijg ik weer zoals vroeger dat ik om bukten en mijn broek ineens scheurden
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                      Ik heb hier ook last van, truien, vesten en broeken heb ik geen problemen mee. Alleen blousjes en overhemden zijn een probleem. Ik had altijd M maar nu pas ik L niet eens meer. Qua lengte heb ik M nodig, L is eigenlijk al een beetje te lang bij de mouwen en XL al helemaal, maar L knelt gewoon bij de borst, dus doe eigenlijk nooit meer blousjes aan...
                      Dan ga je goed !
                      Houd het hier in de gaten, wie weet komt er nog een goede tip voorbij.:P

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X