Borst vlak - Borst schuin op verschillende dagen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst vlak - Borst schuin op verschillende dagen

Hallo,

Meningen + ervaring aub?

Wie vindt: Borst vlak en borst schuin op verschillende dagen? Dit met de reden als je vlak helemaal leeg gedrukt hebt, je geen puf meer over hebt voor maxen op schuin.

Wie vindt: Borst boven/ onder, links/ rechts, binnen/ buiten op dezelfde dag abeulen?

Maarten

ik doe eerst schuin en dan plat

Comment

Wat open jij veel topics

Ik zou niet weten waarom je ze apart zou willen doen. Het doel is uitputting, op wat voor manier dan ook. Tenzij het een ego verhaal is, omdat je minder wegdrukt als je ze achter elkaar doet.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        ik doe eerst schuin en dan plat
        Meteen achter elkaar? Heb ik ook weleens gedaan, maar daarna kreeg ik vlak echt niets meer omhoog!

Comment

Originally posted by MrVain View Post
          maar daarna kreeg ik vlak echt niets meer omhoog!
          http://www.youtube.com/watch?v=iahiU...eature=related

Comment

Originally posted by MrVain View Post
            Hallo,

Meningen + ervaring aub?

Wie vindt: Borst vlak en borst schuin op verschillende dagen? Dit met de reden als je vlak helemaal leeg gedrukt hebt, je geen puf meer over hebt voor maxen op schuin.

Wie vindt: Borst boven/ onder, links/ rechts, binnen/ buiten op dezelfde dag abeulen?

Maarten

onzin om te doen, plus de afzonderlijke kanten die je noemt kan je niet afzonderlijk trainen.
            Alleen de bovenste parts kan je veel meer isoleren, de rest niet. Maar het is dus ook marginaal voor de upperparts, dus gewoon in dezelfde training meenemen.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Wat open jij veel topics

Ik zou niet weten waarom je ze apart zou willen doen. Het doel is uitputting, op wat voor manier dan ook. Tenzij het een ego verhaal is, omdat je minder wegdrukt als je ze achter elkaar doet.
              Ondertussen heel wat vragen opgebouwd bij het trainen. Gisteren ingeschreven hier, al mijn vragen nu in één keer stellen!

Egokwestie is het denk ik niet. Meer dat ik alles max wil kunnen belasten/ trainen en als ik vlak leeggeduwd heb is er minder puf over om ook nog schuin te maxen. That's all.

Nieuw idee: Oefening 1: Vlak drukken, 2: Vlak fly's, 3: schuin drukken, 4: schuin fly's.

Wat vind je daar van?

Comment

Keertje incline beginnen voordat je normaal doet
                Train hard or go hormone

Comment

je incline bench is gewoon zwak denk ik
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Keertje incline beginnen voordat je normaal doet

inderdaad, volgorde kan je per week andersom doen, werkt ook prima.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Het is zoals patricia zegt indd ego verhaal, als je niet meer kan pakken dan kan je dat gewoon niet. Pak er dan gwn een spotter bij en laat hem je beetje helpe en word geleidelijk sterker.

Comment

Mijn incline is absoluut zwak(ker) dan mijn decline, maar dan nog: Als ik ze achter elkaar doe, duw ik bij de 2e minder omhoog dan wanneer ik met die "2e" begin.

Comment

Afstappen van een vast schema met altijd dezelfde oefeningen in altijd dezelfde volgorde! Je moet je spieren laten schrikken,geen een training er uit laten zien zoals de training ervoor...variatie is ontzettend belangrijk! Borst splitsen is onzin zoals ook Martin al aangaf...bovendien ook zeer blessuregevoelig (schouders)

Comment

Originally posted by Panomarix View Post
                            Afstappen van een vast schema met altijd dezelfde oefeningen in altijd dezelfde volgorde! Je moet je spieren laten schrikken,geen een training er uit laten zien zoals de training ervoor...variatie is ontzettend belangrijk! Borst splitsen is onzin zoals ook Martin al aangaf...bovendien ook zeer blessuregevoelig (schouders)
                            Ok, dankjewel.

Comment

Wat je ook nog zou kunnen doen is een aantal weken alleen maar schuin (incline) doen. Dit kan je ook doorvoeren in je flyers. Maatje van me heeft hetzelfde probleem als jij en je ziet hem groter worden aan de bovenkant en binnenzijde. Zijn borst wordt ronder en dat binnen 5 weken (nu) Kan echt geen kwaad. Ik neem aan dat je niet morgen het podium op wilt dus richt je hierop. Na 6 weken ga je gewoon weer plat drukken (of je pakt hem een keertje tussendoor als je het niet laten kan )

Succes!
                              kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X