kuiten trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuiten trainen

ik heb een vraag over kuiten trainen er is niks mis met mijn benen vind het echt wel massieve blokken! van mezelf dan in verhouding zijn mijn benen wel groter vind ik.

maar de vraag nu ik fiets normaal elke dag naar school anderhalfuur! per dag genoeg kuiten trainen naar mijn idee heb ik dan genoeg kuiten om niet meer op mijn benen dag benen te trainen.

maar ookal fiets ik wel moet ik dan alsnog mijn kuiten trainen? heb ze echt in tijden niet meer getraind maar omdat ik vakantie heb en dus niet veel fiets vind ik dus dat ik wel ff kuiten moet doen! wie weet het haha ?

yep gewoon je kuiten trainen, fietsen is geen kuiten training.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

zoals marnop al aangeeft gewoon trainen
      mijn voorkeur naar oefeningen gaan uit naar: standing calf raise, seated calf raise

zodat je ze in elke richting aan pakt
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
        mijn voorkeur naar oefeningen gaan uit naar: standing calf raise, seated calf raise
        ja en laat dat ook bijna de enigste oefeningen zijn voor de kuiten he
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by marnop View Post
          okee dankje wel en inderdaad het zijn altijd seated calf raise.
          mag ik dan ook weten hoeveel herhalingen tot verzuren of wat de beste manier is om dit te trainen ik zal dus niet stoppen met kuiten trainen ook al vind ik ze heel droog en groot!

Comment

Een maat van me heeft ziekelijke quads en ziekelijke calves van fietsen en roeien, maar die gozer is gaat sinds meer dan 2 jaar 6 dagen in de week trainen. Is denk ik niet te vergelijken met anderhalf uur fietsen in de dag.

@kojak, lunges.

Comment

1 oefening 3 setjes van 10 bijvoorbeeld is dan zat als je al erg grote en droge kuiten hebt. Gewoon onderhouds niveau trainen dan, maar wel blijven trainen.

Comment

okee wat zijn lunges dan kan wel googlen en youtuben maar ik denk dat jullie wel een goed voorbeeld voor mij eruit kunnen halen!. okee dan ga ik dat ook aanhouden 1 oefening 3 setjes en dan van 10 en dan kijken hoeveel gewicht ik kan knallen met kuiten! dankje voor de hulp

Comment

Lunges, is uitstappen met dumbells in je handen of een barbell op je rug.

Voeten naast elkaar iets smaller dan schouderbreed en 1 grote stap naar voren doen en weer terug.
                  Bij die stap zak je ver door tot de knie van de andere been net de grond wel/niet raakt en dan ga je dus weer omhoog en doe je je andere been, om en om.
                  Je mag ook eerst 10 of 12 x de ene been en dan de andere moet je zelf weten.
                  Als je het nog wat erger wil maken dan doe je walking lunges....ook lekker.

voorbeeldje:
                  http://www.youtube.com/watch?v=rSvAMBGbQAY

walking lunges (deze manier van uitstappen is ook wat lekkerder):

http://www.youtube.com/watch?v=Rf20-z1-M1k

Comment

1 oefening 3 setjes van 10 bijvoorbeeld is dan zat als je al erg grote en droge kuiten hebt. Gewoon onderhouds niveau trainen dan, maar wel blijven trainen.
                    denk dat meer hh voor kuiten beter is martin
                    If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Niet helemaal met je eens. Kijk maar eens naar de kuiten van wielrenners. Dat kun je ook zo krijgen door fanatiek te spinnen. Ik heb diverse vrienden die aan wielrennen doen en ik zie die krengen bij hen groeien, en nee ze doen niet stiekum aan gewichttraining.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                        denk dat meer hh voor kuiten beter is martin

ws zal hij dan kuiten gaan krijgen die bijna net zo dik zijn als de bovenbenen.
                        Kan wel hoor wat je zegt, meer hh, maar dan heel erg veel meer om ze veel harder te maken.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Niet helemaal met je eens. Kijk maar eens naar de kuiten van wielrenners. Dat kun je ook zo krijgen door fanatiek te spinnen. Ik heb diverse vrienden die aan wielrennen doen en ik zie die krengen bij hen groeien, en nee ze doen niet stiekum aan gewichttraining.
                          Ben wat dat betreft ook echt jaloers op die maat van mij. Ik heb hem nu bijna aan de krachttraining gekregen en ik kan niet wachten tot hij gaat squatten, volgens mij wordt dat een belachelijk groot gewicht voor iemand die het nog nooit heeft gedaan

Comment

ws zal hij dan kuiten gaan krijgen die bijna net zo dik zijn als de bovenbenen.
                            Kan wel hoor wat je zegt, meer hh, maar dan heel erg veel meer om ze veel harder te maken.
                            Was het niet zo bij een post van 3xl, sitting calf raise= hoog in reps en standing calf raise= laag in reps

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Was het niet zo bij een post van 3xl, sitting calf raise= hoog in reps en standing calf raise= laag in reps
                              na veel rond te hebben gelezen talaleh snap ik waarom je kuiten met iets meer hh aanpakt.

Door de korte rom van deze oefening kun je beter wat hoger gaan in reps om zo het gewenste volume te krijgen
                              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X