techniek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• techniek

eey jongens,

kwam deze filmpjes tegen op mind4body:

http://www.youtube.com/user/mind4bod.../2/-4eHv3E8uRo

Wat vinden jullie van die squat? vind het een beetje ondiep.

ik doe het zelf ook zo. je kan em ook wat dieper pakken.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik vind 'm wat onstabiel staan en utvoeren en kan een stuk dieper.
      Die onstabiele stand is/wordt rug-verneuker als je zwaarder gaat.

Maar is mijn mening.

Bankdruk filmpje vind ik dan weer stukken beter. Al mag die eventueel wel iets smaller nog gepakt worden, maar verder is die technisch pima.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Moet een stuk dieper..

Comment

lijkt helemaal nergens op

bankdrukken houdt die al rekening met dat die een grotere borst heeft over een paar jaar door af en toe wat eerder al uit te drukken?
          Groeten

Comment

afstand tot de borst is prima zo. Geen bounce iig, maar hij mag wel een fractie/momentje stil houden op die hoogte.
            Verder is de uitvoering gewoon goed.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sorry maar zelfs voor een bodybuilder kan ik nooit begrijpen dat je als een slappe zak op de bank gaat liggen, beetje met je benen spartelen, de halter naar beneden laat vallen in een hoek waar je schouders en ellebogen totaal kut staan en dan traag uitdrukken.

Als je je hele lichaam vol onder spanning zet (let op ik heb het nergens over hoog archen) dan druk je sowieso meer en je kan me niet vertellen dat dat niet beter is voor groei.

Oja en als je toch boven je borst al stopt dan kan je net zo goed een arch maken, houd je dezelfde ROM? Of is mijn gevoel voor logica even uit?
              Groeten

Comment

Ik dacht altijd dat als je dieper ging zakken met squatten, je alleen maar meer kont pakt? En als je nog dieper gaat, het overgaat in strechen?
                Dat is voor mij leuk, maar lijkt me voor de gemiddelde man niet interessant. Zeker niet wanneer het doel kracht is (dan is het hooguit een mooie afwisseling voor wat variatie)?

De dingen die voor iedereen belangrijk zijn, zijn toch de dingen zoals de houding van de rug, de knie/teen verhouding, enzo?

En bankdrukken smal/breed pakken, heeft toch ook puur temaken met waar je het accent wil leggen?

@ tal; jij bent lid op m4b, waarom open je dat topic daar iet?

Comment

Edit: dubbele post

Comment

Lol met dat bankdrukken! Ik weet nog dat Falstyr een keer moest spotten bij een van dit soort mensen en dat hij bij elke herhaling ´nul, nul, nul´ zei Ik kan niet wachten tot ik dit ook een keer kan doen in de gym. Bij mij gaat gelukkig iedereen wel tot zijn borst.

Comment

Die halve SQ's slaan inderdaad nergens op..

BP heeft hij maar een paar reps.
                      Barbell moet hij onder zijn borst laten zakken. (nu zit hij midden ergens)
                      Ellebogen staan niet goed.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Lol met dat bankdrukken! Ik weet nog dat Falstyr een keer moest spotten bij een van dit soort mensen en dat hij bij elke herhaling ´nul, nul, nul´ zei Ik kan niet wachten tot ik dit ook een keer kan doen in de gym. Bij mij gaat gelukkig iedereen wel tot zijn borst.

Hoe zo riep elke keer dan dan Nul

Comment

@ tal; jij bent lid op m4b, waarom open je dat topic daar iet?

Vond hem hier meer bijpassen en daar zijn er maar een paar leden online.

Comment

ik vind ze beide slecht... is dat yves??
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Ik dacht altijd dat als je dieper ging zakken met squatten, je alleen maar meer kont pakt? En als je nog dieper gaat, het overgaat in strechen?
                              Je moet dieper gaan om uberhaupt je hamstrings en glutes mee te pakken, waarom het overgaat in stretchen is mij een raadsel.
                              Dat is voor mij leuk, maar lijkt me voor de gemiddelde man niet interessant. Zeker niet wanneer het doel kracht is (dan is het hooguit een mooie afwisseling voor wat variatie)?
                              Wat stelt kracht voor als je quarter squats doet?

De dingen die voor iedereen belangrijk zijn, zijn toch de dingen zoals de houding van de rug, de knie/teen verhouding, enzo?
                              Rechtop zakken is niet zo lastig bij quarter squats dus daar kan je al niet eens zinnig op ingaan.

En bankdrukken smal/breed pakken, heeft toch ook puur temaken met waar je het accent wil leggen?
                              Hij pakt hem relatief smal en laat dan z'n ellebogen volledig naar buiten zakken, dus als het smalle voor meer triceps zou zijn heft die dat al op door z'n ellebogen zo extreem te flaren.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X