hij doet meer een guillotine press
techniek
Collapse
X
-
Denk dat ik volgende keer is heel goed ga letten op mijn ellebogen tijden BP, want volgens mij is mijn techniek ook niet helemaal wat het moet zijn =/Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
Originally posted by Revius View PostSorry maar zelfs voor een bodybuilder kan ik nooit begrijpen dat je als een slappe zak op de bank gaat liggen, beetje met je benen spartelen, de halter naar beneden laat vallen in een hoek waar je schouders en ellebogen totaal kut staan en dan traag uitdrukken.
Als je je hele lichaam vol onder spanning zet (let op ik heb het nergens over hoog archen) dan druk je sowieso meer en je kan me niet vertellen dat dat niet beter is voor groei.
Oja en als je toch boven je borst al stopt dan kan je net zo goed een arch maken, houd je dezelfde ROM? Of is mijn gevoel voor logica even uit?
Maar of je zwaarder kan....is nog maar de vraag en het zwaarder kunnen gaan is verder totaal niet relevant.
mbt de stand van de armen en wat dan ook, laat ik je nou vertellen, als ik nu opeens zou gaan drukken zoals volgens een klein groepje betweters de enige goede manier is, dan is de sport voor mij binnen 2 maanden afgelopen vanwege idioot zware blessures.
Zelfde geldt voor powerlifters die opeens als bodybuilder zouden moeten gaantrainen, ze zullen direct tegen flinke blessures aanlopen.
Er is geen wet die zegt dat het absoluut zo of zo moet om wel of geen blessures te krijgen.
Dat is puur een stuk papagaaierij van onzin.
De ideale uitvoering is voor mij de uitvoering waarop de getrainde spier het hardste moet werken. Die uitvoering die voel je, die zoek je in de loop der jaren en die houd je aan. Dat mijn armen dan niet goed zouden staan, interesseert me geen hol, als mijn borst maar het werk doet.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Posteey jongens,
kwam deze filmpjes tegen op mind4body:
http://www.youtube.com/user/mind4bod.../2/-4eHv3E8uRo
Wat vinden jullie van die squat? vind het een beetje ondiep.
Originally posted by Revius View PostSorry maar zelfs voor een bodybuilder kan ik nooit begrijpen dat je als een slappe zak op de bank gaat liggen, beetje met je benen spartelen, de halter naar beneden laat vallen in een hoek waar je schouders en ellebogen totaal kut staan en dan traag uitdrukken.
Als je je hele lichaam vol onder spanning zet (let op ik heb het nergens over hoog archen) dan druk je sowieso meer en je kan me niet vertellen dat dat niet beter is voor groei.
Originally posted by marnop View PostAls bovenste delen van het bovenlichaam goed gespannen zijn is vaak al voldoende. Zodra het zwaar wordt ga je wel meer spanning opbouwen.
mbt de stand van de armen en wat dan ook, laat ik je nou vertellen, als ik nu opeens zou gaan drukken zoals volgens een klein groepje betweters de enige goede manier is, dan is de sport voor mij binnen 2 maanden afgelopen vanwege idioot zware blessures.
Zelfde geldt voor powerlifters die opeens als bodybuilder zouden moeten gaantrainen, ze zullen direct tegen flinke blessures aanlopen.
Er is geen wet die zegt dat het absoluut zo of zo moet om wel of geen blessures te krijgen.
Dat is puur een stuk papagaaierij van onzin.
De ideale uitvoering is voor mij de uitvoering waarop de getrainde spier het hardste moet werken. Die uitvoering die voel je, die zoek je in de loop der jaren en die houd je aan. Dat mijn armen dan niet goed zouden staan, interesseert me geen hol, als mijn borst maar het werk doet.Last edited by inferno_0666; 23-10-2011, 17:28.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment