toffe gast

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• toffe gast

ben benieuwd wat de meer ervaren mensen erover denken:

http://www.youtube.com/watch?v=1BTuqFp6o4w

zegt overigens naturel te zijn:

NO CRYING! My Climb to the TOP! - Bodybuilding.com Forums

[Zonder het filmpje gekeken te hebben] Gaat het over IFFYM of een afgeleide daarvan?
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Het gaat over eten wat je wil tijdens een wedstrijdvoorbereiding.

Zelfs ik was daar nogal sceptisch over, maar deze gast ziet er goed uit.

Comment

Zieke foto´s.

Goed verhaal, als je dan ook nog is zo ripped eruit ziet dan lijkt het me overduidelijk dat het in ieder geval voor een persoon werkt.

Comment

Zie je meteen dat ie naturel is.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Comment

Ik heb zelf soms het gevoel, dat als ik geruime tijd achter elkaar clean eet, ik mij soms zwakker voel. En als ik dan weer een keer los ga, als in; een pizza-dag o.i.d. dan lijkt het soms alsof ik veel meer kracht heb als ik erna ga trainen. Aangezien dit gebaseerd is op een gevoel, zijn er nog teveel factoren die ik niet meeneem; is mijn voeding wel goed, slaap ritme, tijd van de dag?

Zijn verhaal spreekt mij wel aan. Niet dat ik dit wil gaan gebruiken om in de toekomst meer junkfood te gaan verantwoorden uiteraard Maar wel dat het gewoon per mens verschilt, hoe men op voedsel reageert.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                inb4 dit kun je makkelijke natural halen, ow ik was al in.

Comment

Had lang geleden een tip gekregen van een oud professionele bodybuilder.
                  Altijd als je goed/energiek wil trainen, gekookte aardappels eten.

Comment

ziet er idd naturel uit.. en als het dan nog echt zo zou zijn top gewoon !
                    Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Het gaat over eten wat je wil tijdens een wedstrijdvoorbereiding.

Zelfs ik was daar nogal sceptisch over, maar deze gast ziet er goed uit.
                      lekker kort door de bocht weer, virginelly. krijgen we weer het verhaal van: als persoon A dit doet en het werkt voor hem dan moeten personen B-C-D-E dit ook doen om het resultaat ook te krijgen. We weten allemaal dat het in praktijk wel anders werkt, dan er wordt aangeraden op filmpjes/forums/schriften. toch?

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                        We weten allemaal dat het in praktijk wel anders werkt, dan er wordt aangeraden op filmpjes/forums/schriften.
                        Klopt helemaal, daarom geef ik ook bijna geen tips meer over vetpercentages en voeding. Aangezien ik merk dat veel mensen (waaronder ik) geen overdreven maatregelen nodig hebben.

Maar dit vond ik gewoon erg interessant omdat het wedstrijd-niveau betreft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X