Hey bn'ers ik ben nu inmiddels weer 4/5 maanden vollop aan het knallen in de sportschool en vind het zelf heel goed gaan, mijn stats toen ik begon waren:
Gewicht: 76,3
Lengte: 1,85m
Bf: 15% (volgens plastic tang)
Mijn stats nu zijn:
Gewicht: 89,1
Bf: 17/18% (volgens plastic tang)
Nou ben ik paar maanden echt heel anders gaan eten en lekker veel en dat is ook wel te zien , ik toon veel breder als 4 maanden terrug en kracht is ook flink omhoog alleen wil ik nu even stoppen met zoveel eten en eerst me vetpercentage rond de 10% krijgen.
Me dagelijkse behoefte is: 3743kcal / 161eiwit / 83vet / 588kh
Mijn nieuwe eetschema: 3565kcal / 248,2eiwit / 89,2vet / 386,2kh
Zou dit zo gaan lukken om me vetpercentage te verlagen en eventueel ook nog wat spiermassa te winnen? Zit net ff onder de kcal en lekker laag in de kh en hoog in de eiwit.
Groetjes
Gewicht: 76,3
Lengte: 1,85m
Bf: 15% (volgens plastic tang)
Mijn stats nu zijn:
Gewicht: 89,1
Bf: 17/18% (volgens plastic tang)
Nou ben ik paar maanden echt heel anders gaan eten en lekker veel en dat is ook wel te zien , ik toon veel breder als 4 maanden terrug en kracht is ook flink omhoog alleen wil ik nu even stoppen met zoveel eten en eerst me vetpercentage rond de 10% krijgen.
Me dagelijkse behoefte is: 3743kcal / 161eiwit / 83vet / 588kh
Mijn nieuwe eetschema: 3565kcal / 248,2eiwit / 89,2vet / 386,2kh
Zou dit zo gaan lukken om me vetpercentage te verlagen en eventueel ook nog wat spiermassa te winnen? Zit net ff onder de kcal en lekker laag in de kh en hoog in de eiwit.
Groetjes
Comment