voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding

hallo, progress hier! Zou graag een persoonlijk voedingschema maken om in spiermassa toe te nemen, zonder aal te veel te vervetten. Maar ik zie hier geen beginnen aan. Ik weet wel dat ik veel koolhydraten, eiwitten en vetten moet eten. Maar in welke hoeveel heden. Ik ben redelijk small gebouwd en hoop door een deftig eetschema wat uit te zetten. Ik moet natuurlijk ook geen 2meter breed zijn . ben 1m76 groot, weeg 63kg en 6.3%vet.
    hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    alvast bedankt.
    grttzzz progress

zie in mijzelf een beetje hetzelfde, ben alleen iets langer en heb iets meer vet%, ik zou ook wel wat willen horen

Koolhydraten in de ochtend en eiwitten voor het slapen gaan schijnt goed voor een mens te zijn, is dat waar?

Comment

Je dag beginnen met een goed ontbijt is altijd goed!
      Een goed ontbijt bevat complexe koolhydraten en je benodigde eiwitten. Je lichaam heeft deze nodig na het slapen om de "motor" te laten starten.
      En ja voor het slapen is het verstandig om iets van kwark te nuttigen, daarmee voorzie je je lichaam met de juiste brandstof voor de nacht

Comment

Originally posted by nielsp101 View Post
        Je dag beginnen met een goed ontbijt is altijd goed!
        Een goed ontbijt bevat complexe koolhydraten en je benodigde eiwitten. Je lichaam heeft deze nodig na het slapen om de "motor" te laten starten.
        En ja voor het slapen is het verstandig om iets van kwark te nuttigen, daarmee voorzie je je lichaam met de juiste brandstof voor de nacht
        jah hier zie ik ook niet veel méé weet ook dat ik koolhydraten nodig heb en eiwitten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X