Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ben 2 meter lang in februari word ik geopereert aan mijn amandelen en daarna ga ik trainen maar ik lijk zoon lange lat.. hoe kan ik breed worden dan. ik ga daarna 3- 4 dagen in de week naar de sportschool.
hmmm of het kan of niet is natuurlijk altijd moeilijk te bepalen..
Alleen als ik de massa jumps zie die deze kerel maakt en hoe droog hij daarbij is gebleven dan denk ik wel dat hij eraan heeft gezeten.. ook de verhouding van zijn schouderkoppen met zijn romp doen me denken aan roid gebruik..
Desalnietemin een top prestatie!
"The only thing worse than failing is not trying."
Ben van de mensen die schreeuwen 'makkelijk haalbaar' erg benieuwd wat ze zelf hebben behaald in anderhalf jaar.
Laten we als vergelijking Dynobet van het forum nemen. Perfecte voeding, goede training, goede progressie, goed fysiek! Maar niet vergelijkbaar met deze progressie, terwijl alle factoren optimaal waren.
Tenzij dit een genetisch wonder is, neig ik te denken aan roids.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment