Hartslagmeter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hartslagmeter

ik heb een hartslagmeter aangeschaft en wil weten hoe hoog/laag ik mijn hartslag het best kan houden om vet te verbranden.
    ik heb is een keer een website gezien met een calculator die dat kon uitrekenen maar kan die site niet meer vinden.
    kan iemand mij daaraan helpen?
    35 jaar - 93 kg - 13% vet BP130 DL180 SQ140
    Pain is temporary... pride is forever!

220 min je leeftijd en daar zo'n 70% van pakken, dan zit je redelijk goed. Voorbeeld: 220 - 34 = 186 x 70% = 130 hartslagen per minuut. Da's ongeveer hoor!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dat is de standaar formule , maar hier wordt wel geen rekening gehouden met uw conditie,uw lengte, uw gewicht. Het beste kan je deze laten uitrekenen door een test af te leggen, waardoor je je omslagpunt correct weet

Grtz
      stil growing

Comment

is dit zo'n test op een cardio apparaat snipke?
        Die zit standaard op zo'n toestel. Of hoe gaat dit in z'n werking?

Grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Meestal kunnen ze het uitrekenen op de sportschool... Zijn grote formules met lengte gewicht leeftijd enz.

Snipke kan het ook binnenkort als hij de opleiding heeft gevolgd!

Maar ik heb ook geleerd dat jue niet altijd moet trainen op die hartslag en dat het ook belangrijk is af en toe je conditie te verbeteren door harder te trainen.
          Grtzzz T
          185 cm
          100 kilo +/-
          17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
          Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (harold @ Okt. 07 2004,20:46)]is dit zo'n test op een cardio apparaat snipke?
            Die zit standaard op zo'n toestel. Of hoe gaat dit in z'n werking?

Grtz.
            Dat is idd zo een test die ze afleggen op de sportschool, meestal op een fiets , de bedoeling is dat je een 15tal minuten fietst en tijdens het fietsen gaat de weerstand omhoog tot ze aan je max hartslag komen, dan kan je via een of andere software op de pc te weten komen wanneer je omslagpunt wordt bereikt en zo kan je dan zien hoe het met je conditie gesteld is en wanneer jij op vetverbranding gaat fietsen

Grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X