Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supplementen

Ben niet zo thuis in de wereld van supplementen. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met het nemen van:

glutamine powder
    phosphatidylserine
    lijnzaad olie
    extra vitamine c

Dan is vooral de vraag of je denkt dat het enig nut heeft.

Originally posted by Silk View Post
    Ben niet zo thuis in de wereld van supplementen. Ik vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met het nemen van:

glutamine powder
    phosphatidylserine
    lijnzaad olie
    extra vitamine c

Goede vetten maar wel oppassen, ik ging er nogal van aan de schijterij.
    Werd er ook misselijk van.
    Glutamine heb ik ook genomen heb er alleen niks van gemerkt.. wil niet zeggen dat het zijn werk niet doet.

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
      Goede vetten maar wel oppassen, ik ging er nogal van aan de schijterij.
      Werd er ook misselijk van.
      Glutamine heb ik ook genomen heb er alleen niks van gemerkt.. wil niet zeggen dat het zijn werk niet doet.
      Thanks! Geen van de supplementen zal ik op reguliere basis nemen, als ik het uberhaupt ga aanschaffen. Maar zulke effecten zijn fijn om te weten. Kan ik het in ieder geval lichtelijk incalculeren

Comment

Originally posted by Silk View Post

glutamine powder
        phosphatidylserine
        lijnzaad olie
        extra vitamine c

Tijd terug weer begonnen met het slikken van vitamine supplementen. Dit keer heb ik Optimum Nutrition gepakt, en merk het volgende: Op het moment dat ik 1 pil smorgens pak of elk ander willenkeurig tijdstip moet ik 30-60 minuten later enorm veel naar de wc. Me urine is echt knal geel/tegen het groen aan. Nu heb ik hier wat dingen over opgezocht, en zonder echt een onderzoek gevonden te hebben zijn er veel mensen op forums die beweren dat de vitamines niet worden opgenomen door het lichaam. waardoor je ze dus uitplast.

Weet dus nooit zo goed wat ik van vitamin sups moet vinden, en wat de werking ervan is. Voor de rest heb ik geen ervaring met anderen supplementen in jou opgegeven lijst.

Comment

Doe zelf met regelmaat lijnzaadolie door m'n shakes en call me crazy maar heb 't gevoel dat ik minder roos en droge huid heb. Waar ik in de winter toch danig last va kan hebben. Dus minder head en shoulders nodig en het verdient zich snel terug.

Comment

Glutamine neem ik vaak als ik echt veel spierpijn heb. Voelt dan gelijk een stuk beter dus werkt bij mij wel aardig.
            "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

Informatie over lijnzaad:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...oempitten.html

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...aatkanker.html
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                Tijd terug weer begonnen met het slikken van vitamine supplementen. Dit keer heb ik Optimum Nutrition gepakt, en merk het volgende: Op het moment dat ik 1 pil smorgens pak of elk ander willenkeurig tijdstip moet ik 30-60 minuten later enorm veel naar de wc. Me urine is echt knal geel/tegen het groen aan. Nu heb ik hier wat dingen over opgezocht, en zonder echt een onderzoek gevonden te hebben zijn er veel mensen op forums die beweren dat de vitamines niet worden opgenomen door het lichaam. waardoor je ze dus uitplast.

Weet dus nooit zo goed wat ik van vitamin sups moet vinden, en wat de werking ervan is. Voor de rest heb ik geen ervaring met anderen supplementen in jou opgegeven lijst.
                Tricky ja, volgens mij was het sf01 die een onderzoek had waarin werd gezegd dat het niet veel toevoegd bij gezonde mensen. Lijkt me dat je dit redelijk bevestigd met dit verhaal. Ik zal het in mijn achterhoofd houden.

@grrrrr, roos heb ik gelukkig geen last van:P Droge huid is sinds ruim een jaar een stuk minder geworden, wat dat betreft doet goede voeding al veel

Comment

je kan ook gemalen lijnzaad nemen, als je het risico van olie niet wilt.
                  en dat gooi sochtends door je shake/brinta. en desnoods savonds nog 2 eetlepels door je kwark.

en dit gewoon bij de lokale supermarkt te verkrijgen.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post

Ik gebruik dezelfde vits ook, maar heb persoonlijk geen last van gele of groene urine nadat ik een cap heb genomen.

Comment

Fluoriserende urine komt door vit. B2 kan geen kwaad
                      Constantia et labore

Comment

Dan blijft er nog maar 1tje over, bedankt voor de reacties over de overige supplementen.

Comment

Gele urine kan ook betekenen te weinig vocht of afvoeren van medicijnen maar dan kleurt het vaak iets meer oranje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X