Bulkmoe.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkmoe.

Wie herkent deze symptomen ook tijdens zijn bulk periode!

Je moedeloos en futloos voelen, geen vooruitgang bemerken als enkel maar het vetlaagje rond je middel!
    Moeite hebben om je naar de fitness te slepen... eens daar gaat het dan wel maar je voelt je niet zo energiek.

Ikzelf zit sinds Sept in de bulk. Ben sindsdien aardig wat bijgekomen. Doel is een 90kg te halen eind januari. ( is helemaal niet zeker dat ik dit haal trouwens )

Bulken is voor mij een rotperiode.

Kan haast niet wachten, sta echt te popelen om weer cardio aan te vatten en weer wat onder onderhoudt te eten.

Ik wil me weer fit voelen en toonbaar zijn.

Hopelijk heeft de bulk toch een zeker spierwinst opgebracht en is de bulk niet voor niets geweest.

Wie herkent dit allemaal en voelt zich tijdens de bulk ook niet zo goed in zijn velletje?
    bulk off.

Wat is bulken eigenlijk :$?

Comment

Originally posted by snoeckx View Post

Je moedeloos en futloos voelen, geen vooruitgang bemerken als enkel maar het vetlaagje rond je middel!
      Moeite hebben om je naar de fitness te slepen... eens daar gaat het dan wel maar je voelt je niet zo energiek.

Ikzelf zit sinds Sept in de bulk. Ben sindsdien aardig wat bijgekomen. Doel is een 90kg te halen eind januari. ( is helemaal niet zeker dat ik dit haal trouwens )

Kan haast niet wachten, sta echt te popelen om weer cardio aan te vatten en weer wat onder onderhoudt te eten.

Hopelijk heeft de bulk toch een zeker spierwinst opgebracht en is de bulk niet voor niets geweest.

Wie herkent dit allemaal en voelt zich tijdens de bulk ook niet zo goed in zijn velletje?
      Eet je niet te ver boven behoefte toevallig? Of te weinig koolhydraten in verhouding? Want normaal zou je zeggen dat je in een bulk energieker bent, omdat je ruim genoeg te eten hebt. Als je ook het idee hebt dat je alleen in vet aankomt in plaats van in spier zou ik toch eens naar je voedingsschema kijken.

Comment

Originally posted by snoeckx View Post

hier had ik voorheen ook last van,
        mijn oplossing is door voor het trainen niet heel veel te eten en me na het trainen vol te proppen. maar ook minder groente te eten (at voorheen vaak een kilo per dag:P) veel te veel in de bulk natuurlijk.

ik train om half 3 en heb daarvoor 4 bescheiden porties eten op dan voel ik me erg fit.
        na het trainen haal ik de kcals in door een flinke shake te pakken, daarna thuis een grote maaltijd te nemen en na 2 uur weer een flinke maaltijd dan naar bed na een flinke shake of een bak kwark.

zo kom ik toch aan me kcals maar voel ik me eigenlijk altijd fit behalve na het trainen natuurlijk.
        Last edited by maar7en8; 20-12-2011, 19:27.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Bulk was juist mijn betere periode, omdat ik dan energieker was en goed kon eten om te groeien. In de cut merkte ik toch wel sneller vermoeidheid wat ervoor zorgde dat ik bij sommige oefeningen toch wat kg's of reps moest inleveren.

Qua fit en toonbaar voelen het is winter je hebt nog tijd zat om te cutten. Geniet ervan zou ik zeggen, eten om te bouwen aan je lichaam. Ideaal toch?

@ maar7en8, haha ik haal ook maar zo 1kg groente per dag. Lekker man, nadeel is wel dat je wel na die grote maaltijden met een bolle buik loopt :P.
          "Straight outta gym"

Comment

Ik denk dat ik het gewoon moeilijk heb met de veranderen van mijn lichaam.

Eten is natuurlijk super leuk...maar het opleggen om geen cardio te doen, buiten fietsen naar me werk, is echt Grmmm. En dit enkel om meer Kcaloriën over te houden voor mijn groei.

Nog een maand volhouden en dan weer lekker aftrainen.

Hopelijk hou ik er toch extra spiermassa aan over.

Ik voel me niet in me sas om te vet te staan.

Stats momenteel 1.80 m 88kg 15% vet gemeten met huidplooimeter.

5% vet bijgekomen momenteel.
            bulk off.

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
              Bulk was juist mijn betere periode, omdat ik dan energieker was en goed kon eten om te groeien. In de cut merkte ik toch wel sneller vermoeidheid wat ervoor zorgde dat ik bij sommige oefeningen toch wat kg's of reps moest inleveren.
              @ waterpoloboy, in het begin van mijn bulk voelde ik me ook super. Ik ben nu ruim 4 maand bezig met bulk periode en de laatste maand. Begint het echt tegen te steken.

Ga nog maand volhouden.
              bulk off.

Comment

in de bulk kan je ook gewoon cardio doen hoor

moet je alleen nog meer eten

Comment

je eet te veel snelle carbs. Dan word je lui en lusteloos.

Verlaag je carbs (je bf is ook veel te hoog).

Comment

Originally posted by punani View Post
                    Dat was ook mijn gedachte. Snelle koolhydraten schrappen en/of (deels) vervangen voor complexe koolhydraten.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      in de bulk kan je ook gewoon cardio doen hoor

moet je alleen nog meer eten
                      Net daarom dat ik geen cardio doe uiteraard. Ik kan niet nog meer eten
                      bulk off.

Comment

Originally posted by punani View Post

Verlaag je carbs (je bf is ook veel te hoog).
                        Ik eet veel volkorenbrood... mss dat dat ik dat wat ga minderen.

15% bodyvet is idd al vrij hoog.

Wat is het beste % bodyvet in de bulk dan ?
                        bulk off.

Comment

Single digit. Maar waarom bulken? Zo'n onzin...
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                            Maar waarom bulken? Zo'n onzin...
                            Kan je deze post verklaren / onderbouwen?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                              Kan je deze post verklaren / onderbouwen?
                              hij doelt op het feit dat je niet in vet hoeft aan te komen als je spieren wilt winnen, zoals marnop vaak beschrijft.

dat wil in mijn opinie niet zeggen dat bulken onzin is, het kan beide en met bulken zul je waarscheinlijk sneller massa winnen maar wel als resultaat dat je ook relatief wat meer vetmassa wint.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X