welke vechtsport?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke vechtsport?

Yo,

Ik ben 21 jaar en train nu fitness zo'n 3jaar, maar aangezien dit 'eentonig' wordt wil ik graag een vechtsport erbij doen.

welke raden jullie mij aan? ik heb nooit wat aan een vechtsport of iets gedaan.

Bedankt Martardt

kickboksen
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      kickboksen
      Ja lijkt me ook tof, maar kan dat nog op deze leeftijd of kom ik dan in een 14jarige groep. want dat lijkt me niet vet

thanks

Comment

Het maakt niet zoveel uit, als je eenmaal bezig bent dan kom je er achter dat de beginselen altijd hetzelfde zijn.

Mijn reden om niet te gaan kick boksen was omdat ik op te late leeftijd begon. Niet dat het me boeit om met jonge mensen te trainen, maar meer dat je dan nooit meer je schenen zo kunt harden als mensen die het van jongere leeftijd doen. Daarom ben ik gaan boksen, nooit spijt van gehad, heerlijk om strategisch bezig te zijn.

Comment

Boksen of kickboxen zou ik zeggen.
          keep the focus going!

Comment

oke bedankt! ik ga binnenkort eens een blik werpen

Comment

Originally posted by Martardt View Post
              oke bedankt! ik ga binnenkort eens een blik werpen
              Ik wil ook gaan boksen
              alleen kom ik wel bij allemaal volwassen mannen..

Comment

wat boeit het dat je bij volwassen mannen komt? En wat denk je dat die volwassen mannen bij je gaan doen? Lijkt me juist alleen maar een voordeel om met ouderen te trainen.
                Lekker kickboxen..en als je dan later wedstrijden gaat draaien hangt het ervan af of je tegen 'mannen' moet. Iets met gewichtsklasse/leeftijdsklasse.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Lekker kickboxen zoals al gezegd wordt. Vervolgens uitbreiden naar MMA als je de basis goed te pakken hebt, echt heerlijk.

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                    Yo,

Ik ben 21 jaar en train nu fitness zo'n 3jaar, maar aangezien dit 'eentonig' wordt wil ik graag een vechtsport erbij doen.

welke raden jullie mij aan? ik heb nooit wat aan een vechtsport of iets gedaan.

Bedankt Martardt
                    ik zou zeggen MMA

Comment

Ijshockey

Ice Hockey Fighting - YouTube
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

MMA of thai boksen, kick boksen trap je weinig tot nooit op de onderbenen terwijl ik vaak genoeg mensen heb verslagen met wedstrijden door op hun benen te trappen
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Kick of Thai boksen (dat laatste heb ik zelf 3jaar lang gedaan) is zeker een leuke sport om erbij te doen. Goede uitlaatklep en t houdt je goed in shape. Wat betreft de leeftijdsklasse waar je dan in terecht komt: hangt helemaal af by welke gym je traint. Tip: ga gewoon eens langs bij een gym en vraag of je eens een training van de zijlaan mag bekijken!
                          @Silk: suggereer je nou dat kick/thaiboksen niet of minder strategisch is???

Comment

Ja ga ik zeker doen.
                            MMA is toch met bijna alle dingen muay thai jijiutsu etc

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                              Ja ga ik zeker doen.
                              MMA is toch met bijna alle dingen muay thai jijiutsu etc
                              MMA=Mixed Martial arts.
                              Menging van verschillende stijlen van thai boksen, kickboksen, judo, worstelen, muay thai enz. Egt een gave sport om te doen
                              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X