Vasculariteit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vasculariteit

Hoi weet iemand een manier om je vasculariteit ( aders in je armen etc) beetje te stimuleren?
    want nu heb ik wel redelijk brede armen maar alleen tijdens pompen zie je ze goed maar weet iemand hoe je het gewoon kan stimuleren zodat ze ook tijdens rust zichtbaar zijn?
    spieren zonder aders zien er best lelijk uit daarom
    thx in advance

Vetpercentage omlaag brengen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
      Hoi weet iemand een manier om je vasculariteit ( aders in je armen etc) beetje te stimuleren?
      want nu heb ik wel redelijk brede armen maar alleen tijdens pompen zie je ze goed maar weet iemand hoe je het gewoon kan stimuleren zodat ze ook tijdens rust zichtbaar zijn?
      spieren zonder aders zien er best lelijk uit daarom
      thx in advance
      Ik kwam deze al een poosje geleden tegen en ondanks dat het geen armen zijn wilde ik toch ff posten..

DLB talks about Jose Raymonds Legs at 2011 Olympia - YouTube

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
        Ik kwam deze al een poosje geleden tegen en ondanks dat het geen armen zijn wilde ik toch ff posten..

DLB talks about Jose Raymonds Legs at 2011 Olympia - YouTube
        Holy shit dat is tof

Comment

Vetpercentage en een stukje aanleg,

Mn maat en ik zijn tegenover gestelde, ik heb lager vp, 4 zichtbare blokken en niet echt dikke aders, hij is dikker en zn aders knallen er uit.
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by wzoet View Post
            Vetpercentage en een stukje aanleg,

Mn maat en ik zijn tegenover gestelde, ik heb lager vp, 4 zichtbare blokken en niet echt dikke aders, hij is dikker en zn aders knallen er uit.
            Tja ik weet ook niet hoe dat kan hahah

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X