Trainingsschema thuistrainers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsschema thuistrainers

wanneer is het tijd voor een ander schema en hoe komen jullie hieraan?
    ik train nu thuis elke spiergroep 3/4 oefeningen 1 x in de week en buik 2 x met sets van 3 x 10.
    Me oude sportleraar zei dat ik jaren hiermee door kan gaan.
    Bestaan er websites met meer info over aantal sets en oefeningen om vooruitgang te boeken ofzo

groetjes

af en toe eens veranderen van trainingsschema is goed hierdoor krijgen je spieren weer een nieuwe prikkel waardoor ze beter zullen groeien. Schema's hier op het forum genoeg te vinden

Grtz
    stil growing

Comment

Hey man,

Thuistrainen kan net zo goed zijn op de sportschool als je een bankje hebt en halters met redelijke gewichten. Op www.fitness-island.com stonden heel veel oefeningen en schemas die je gemakkelijk thuis kan doen alleen is die site even uit de lucht.

Dus dit bericht is totaal overbodig...

Snipke heeft wel gelijk, elke dag dezelfde oefeningen zorgt ervoor dat je stil komt te staan.
      185 cm
      100 kilo +/-
      17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
      Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.htm

hier staan een HEEEELE boel oefeningen

plezier der mee
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Ttje @ Okt. 12 2004,12:04)]Hey man,

Thuistrainen kan net zo goed zijn op de sportschool als je een bankje hebt en halters met redelijke gewichten. Op www.fitness-island.com stonden heel veel oefeningen en schemas die je gemakkelijk thuis kan doen alleen is die site even uit de lucht.

Dus dit bericht is totaal overbodig...

Snipke heeft wel gelijk, elke dag dezelfde oefeningen zorgt ervoor dat je stil komt te staan.
          beter als je het mij vraagt, want je hebt geen last van al die knuppels die er niets van kunnen dus kan je lekker elke oef achter alkaar door doen zonder dat je schema in de war komt. Ook is er niemand die na jou de oef. wil doen dus kan je rustig je eigen tempo trainen. Denk dat dat heel belagrijk is als je het goed wil doen.

Tip : elke 6 weken schema reps enz.. wisselen zo wennen je spieren niet en blijven ze geprikkeld om te groeien.

grt.

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X