over 2 weken weer krachttraining na lang tijdig revalideren!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• over 2 weken weer krachttraining na lang tijdig revalideren!!

Goede avond beste bodynetters,

Zoals Sommigen wel weten heb ik vorig jaar een hernia gekregen!
    Na langdurig revalideren en me rug sterker maken wil ik over 2 weken na me examens weer gaan knallen !! me progressie ga ik hier bij houden !! Ik hou het voorlopig nog wel bij zoveel mogelijk isolerende oefeningen.
    Ik ben in de tijd dat ik gestopt ben (bijna een jaar)10 KG afgevallen en ik ben zelfs in me vetpercentage gestegen.Over 2 weken zal ik me vetpercentage meten + gewicht en de oefeningen + progressie + trainingschema neer gaan zetten! En ook mijn voedingsschema!! ALLEMAAL NOG EEN FIJN 2012 TOEGEWENST!!

Groetjes,

Sven

Het positieve aan een blessure is dat je erna, de dingen die je vroeger als vanzelfsprekend zag eindelijk weer kunt uitoefenen! Dat gaat meestal gepaard met een hogere motivatie en welicht het vermogen om in de toekomst iets beter te kunnen relativeren (of in jouw geval revalideren ).

Sterkte en succes gewenst!!!
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom terug Sven! Tip van een andere ex-revalidant: houd wel goed rekening met de grenzen van je lichaam. Belasten is goed, maar doe dat met beleid. Ik wens je heel veel succes met het terugkomen
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X