Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,19:57)]Mr symmetrie begin jij nu ook al achter alles iets te zoeken, t is al erg genoeg dat we arie daarvoor hebben dat jij nu ook gaat beginnen
Grtz
dit was mijn interventie maar had er de smiley niet mogen achter zetten, maar dacht zal er maar ééntje achter zetten want anders denken ze nog dat ik de strenge ga uithangen.
Maar goed iedereen is hierbij verwittigd , ik ga strenger worden
Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 14 2004,18:37)]Ik heb respect voor Ronnie, daarom dat ik dit niet heb opgestart, integendeel. Ik stel gewoon vast, net als zovele anderen, dat GH dus wel degelijk meer doet dan alleen je spiercellen vermeerderen, je BF verlagen, je darmen vergroten en je portemonnee serieus ledigen eheh...
Ik vind het gewoon overduidelijk dat GH nog altijd acromalgie veroorzaakt (waarschijnlijk bij hoge dosissen over lange tijd) en dit dat sommigen (niet op dit board, maar bijvoorbeeld mayhem forum) beweren dat dit niet zo is..
En trouwens vond Ronnie in 1998 een mooiere fysiek hebben dan nu, maar dat is mijn eigen mening...
Het is en blijft een kampioen natuurlijk.
toen ik de topictitel las dacht ik even dat je een grapje maakte,blc.
"heeft ronnie gh gebruikt?"
das hetzelfde als vragen of xeno $$$$ is
tuurlijk is xeno een $$$$$...eeehm,tuurlijk heeft ronnie gh gebruikt,dat ziet iedereen wel.
de vraag is alleen;komt het echt van de gh of zouden er meerdere factoren zijn zoals igf-1?
en dan nog de dingen waarvan wij nog helemaal geen benul hebben......
Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 14 2004,18:37)]Ik heb respect voor Ronnie, daarom dat ik dit niet heb opgestart, integendeel. Ik stel gewoon vast, net als zovele anderen, dat GH dus wel degelijk meer doet dan alleen je spiercellen vermeerderen, je BF verlagen, je darmen vergroten en je portemonnee serieus ledigen eheh...
Ik vind het gewoon overduidelijk dat GH nog altijd acromalgie veroorzaakt (waarschijnlijk bij hoge dosissen over lange tijd) en dit dat sommigen (niet op dit board, maar bijvoorbeeld mayhem forum) beweren dat dit niet zo is..
En trouwens vond Ronnie in 1998 een mooiere fysiek hebben dan nu, maar dat is mijn eigen mening...
Het is en blijft een kampioen natuurlijk.
toen ik de topictitel las dacht ik even dat je een grapje maakte,blc.
"heeft ronnie gh gebruikt?"
das hetzelfde als vragen of xeno $$$$ is
tuurlijk is xeno een $$$$$...eeehm,tuurlijk heeft ronnie gh gebruikt,dat ziet iedereen wel.
de vraag is alleen;komt het echt van de gh of zouden er meerdere factoren zijn zoals igf-1?
en dan nog de dingen waarvan wij nog helemaal geen benul hebben......
greetzz
kwist niet dat je mijn als wettig betaalmiddel zag arie...
Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,19:57)]Mr symmetrie begin jij nu ook al achter alles iets te zoeken, t is al erg genoeg dat we arie daarvoor hebben dat jij nu ook gaat beginnen
Grtz
dit was mijn interventie maar had er de smiley niet mogen achter zetten, maar dacht zal er maar ééntje achter zetten want anders denken ze nog dat ik de strenge ga uithangen.
Grtz
ik ging strenger worden had ik gezegd, en jij bent nu spijtig degene die dat moet ondergaan arie , ik had geen betere kunnen nemen om het duidelijk te maken
Ik krijg hier dagelijks wel 20pm berichten van leden die zeggen dat ik strenger moet worden, Mr C heeft het ook gezegd en voor het loon dat ik hier verdien moet ik iets doen he
Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 15 2004,17:06)]er zijn hier geeneens 20 actieve members dus laat staan dat jij 20 pm's krijgt van zeurderige mensen....
maar ik wil me wel conformeren en als een braaf mannetje gaan gedragen hoor....
ik ga nu eerst even naar de kerk mn zonden opbiechten
Grtz
Grtz
ik ging strenger worden had ik gezegd, en jij bent nu spijtig degene die dat moet ondergaan arie , ik had geen betere kunnen nemen om het duidelijk te maken
Ik krijg hier dagelijks wel 20pm berichten van leden die zeggen dat ik strenger moet worden, Mr C heeft het ook gezegd en voor het loon dat ik hier verdien moet ik iets doen he
Grtz
ik vraag me toch af waarom je strenger zou moeten worden?
ik zit net even op getbig.com te lezen en als je ziet wat daar allemaal mag.....
vergeleken met die gasten daar ben ik het braafste jochie van de klas.
dus als je wil dat ik mn onderschrift weer aanpas zal je toch met een gedegen uitleg moeten komen of gewoon zeggen dat het een grap was
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment