Zou ronnie gh gebruikt hebben?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En daar gaat alweer een serieus gestart topic...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 14 2004,21:51)]En daar gaat alweer een serieus gestart topic...

Precies wanneer ga je daar eens tegen optreden collega S..?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,19:57)]Mr symmetrie begin jij nu ook al achter alles iets te zoeken, t is al erg genoeg dat we arie daarvoor hebben dat jij nu ook gaat beginnen

Grtz
        dit was mijn interventie maar had er de smiley niet mogen achter zetten, maar dacht zal er maar ééntje achter zetten want anders denken ze nog dat ik de strenge ga uithangen.

Maar goed iedereen is hierbij verwittigd , ik ga strenger worden

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 14 2004,18:37)]Ik heb respect voor Ronnie, daarom dat ik dit niet heb opgestart, integendeel. Ik stel gewoon vast, net als zovele anderen, dat GH dus wel degelijk meer doet dan alleen je spiercellen vermeerderen, je BF verlagen, je darmen vergroten en je portemonnee serieus ledigen eheh...

Ik vind het gewoon overduidelijk dat GH nog altijd acromalgie veroorzaakt (waarschijnlijk bij hoge dosissen over lange tijd) en dit dat sommigen (niet op dit board, maar bijvoorbeeld mayhem forum) beweren dat dit niet zo is..

En trouwens vond Ronnie in 1998 een mooiere fysiek hebben dan nu, maar dat is mijn eigen mening...

Het is en blijft een kampioen natuurlijk.

toen ik de topictitel las dacht ik even dat je een grapje maakte,blc.

"heeft ronnie gh gebruikt?"

das hetzelfde als vragen of xeno $$$$ is

tuurlijk is xeno een $$$$$...eeehm,tuurlijk heeft ronnie gh gebruikt,dat ziet iedereen wel.

de vraag is alleen;komt het echt van de gh of zouden er meerdere factoren zijn zoals igf-1?

en dan nog de dingen waarvan wij nog helemaal geen benul hebben......

greetzz

Comment

Kom jij met deze kuur vast wel achter broertje..

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 15 2004,01:36)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Okt. 14 2004,18:37)]Ik heb respect voor Ronnie, daarom dat ik dit niet heb opgestart, integendeel. Ik stel gewoon vast, net als zovele anderen, dat GH dus wel degelijk meer doet dan alleen je spiercellen vermeerderen, je BF verlagen, je darmen vergroten en je portemonnee serieus ledigen eheh...

Ik vind het gewoon overduidelijk dat GH nog altijd acromalgie veroorzaakt (waarschijnlijk bij hoge dosissen over lange tijd) en dit dat sommigen (niet op dit board, maar bijvoorbeeld mayhem forum) beweren dat dit niet zo is..

En trouwens vond Ronnie in 1998 een mooiere fysiek hebben dan nu, maar dat is mijn eigen mening...

Het is en blijft een kampioen natuurlijk.

toen ik de topictitel las dacht ik even dat je een grapje maakte,blc.

"heeft ronnie gh gebruikt?"

das hetzelfde als vragen of xeno $$$$ is

tuurlijk is xeno een $$$$$...eeehm,tuurlijk heeft ronnie gh gebruikt,dat ziet iedereen wel.

de vraag is alleen;komt het echt van de gh of zouden er meerdere factoren zijn zoals igf-1?

en dan nog de dingen waarvan wij nog helemaal geen benul hebben......

greetzz
              kwist niet dat je mijn als wettig betaalmiddel zag arie...

Comment

ik begin een btje door te krijgen wat er hier aan de hand is....

xeno en snipke vinden elkaar wel heel erg leuk,geloof ik.

dat snip het woord bruinst*ter nog cencureert kan ik inkomen maar wat is er nou verkeerd als ik zeg dat xeno een h*mo is?

het is toch zo?

iedereen weet het hier dus vind het nu erg verdacht dat snippie en xeno dikke vrinden beginnen te worden

greetzz

Comment

of moet ik beter censureren met meer "sterretjes"(toepasselijk hè boys?&#33en schrijven dat xeno een h*m* is?

misschien dat snipke me de regels van het censureren uit kan leggen?

greetzz

Comment

Ik word gek van je arie....ik ben geen HOMO.....klaar .

Comment

verklaar mij dan ook nooit de oorlog,bro

je weet nu toch hoe irritant ik kan zijn?

maar het was al goed dus ben benieuwd of je nog naar die wedstrijd gaat?

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 15 2004,15:32)]verklaar mij dan ook nooit de oorlog,bro

je weet nu toch hoe irritant ik kan zijn?

maar het was al goed dus ben benieuwd of je nog naar die wedstrijd gaat?

greetzz
                        heb ik ook al op geantwoord ben veels te active op[ dit bord :P

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,23:22)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,19:57)]Mr symmetrie begin jij nu ook al achter alles iets te zoeken, t is al erg genoeg dat we arie daarvoor hebben dat jij nu ook gaat beginnen

Grtz
                          dit was mijn interventie maar had er de smiley niet mogen achter zetten, maar dacht zal er maar ééntje achter zetten want anders denken ze nog dat ik de strenge ga uithangen.

Grtz
                          ik ging strenger worden had ik gezegd, en jij bent nu spijtig degene die dat moet ondergaan arie , ik had geen betere kunnen nemen om het duidelijk te maken

Ik krijg hier dagelijks wel 20pm berichten van leden die zeggen dat ik strenger moet worden, Mr C heeft het ook gezegd en voor het loon dat ik hier verdien moet ik iets doen he

Grtz
                          stil growing

Comment

er zijn hier geeneens 20 actieve members dus laat staan dat jij 20 pm's krijgt van zeurderige mensen....

maar ik wil me wel conformeren en als een braaf mannetje gaan gedragen hoor....

ik ga nu eerst even naar de kerk mn zonden opbiechten

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 15 2004,17:06)]er zijn hier geeneens 20 actieve members dus laat staan dat jij 20 pm's krijgt van zeurderige mensen....

maar ik wil me wel conformeren en als een braaf mannetje gaan gedragen hoor....

ik ga nu eerst even naar de kerk mn zonden opbiechten

greetzz
                              haha

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Okt. 15 2004,16:42)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (snipke @ Okt. 14 2004,23:22)]
                                Originally posted by [b

Grtz

Grtz
                                ik ging strenger worden had ik gezegd, en jij bent nu spijtig degene die dat moet ondergaan arie , ik had geen betere kunnen nemen om het duidelijk te maken  

Ik krijg hier dagelijks wel 20pm berichten van leden die zeggen dat ik strenger moet worden, Mr C heeft het ook gezegd en voor het loon dat ik hier verdien moet ik iets doen he

Grtz
                                ik vraag me toch af waarom je strenger zou moeten worden?

ik zit net even op getbig.com te lezen en als je ziet wat daar allemaal mag.....

vergeleken met die gasten daar ben ik het braafste jochie van de klas.

dus als je wil dat ik mn onderschrift weer aanpas zal je toch met een gedegen uitleg moeten komen of gewoon zeggen dat het een grap was

greetzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X