Bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodybuilding

Hoi bb'ners,

Ik heb altijd gevoetbald maar ik ben van plan om te stoppen met voetbal en me echt te gaan concentreren op het bodybuilden. Maar ik wil me liefst professioneel laten begeleiden niet alleen op vlak van oefeningen maar ook voeding etc..

Nu heb ik volgende vraag. Moet ik dat in mijn gym vragen of kun je zo bepaalde mensen contacteren? Of gewoon op je eentje doen met advies van bekwame mensen? Ik wil hier echt voor gaan, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

mvg
    Eat clean and train hard...

dan zit je hier goed. veel advies, wellicht te veel, maar ook veel ervaring!
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

licht er maar net aan waar en aan wie je advies vraagt, train je in een hardcore/bodybuilding gym is de kans best groot dat er veel ervaren wedstrijdbegeleiders rond lopen en je veel dingen bij kunnen brengen voor een vergoeding en je willen begeleiden, als je traint in een health centre zou ik me er geen geld aan willen besteden aan de personal training in een health centre, loopt nog wat achter en de kennis is te algemeen en mbt training ook niet echt super te noemen.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X