Hulp via chat ofzo

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp via chat ofzo

Hey mensen, ik heb sinds ik begonnen ben al goed getrained alleen sinds ik lid ben lees ik ook iets over de belangerijkheid van voeding.
    Ik wil de lege excell sheet dus invullen alleen snap ECHT niet hoe ik die moet invullen.

Zou iemand mij toe kunnen voegen op msn zodat we die samen in kunnen vullen?
    kan mij daarna gerust weer verwijderen of laten staan zelf weten

not sure if...
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je zoekt in de tab 'voedingsschema' (tabs staan links onderin) producten uit en vult hoeveelheden in. Piece of cake.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by kojak View Post
        not sure if...
        Nope geen troll ik meen het xD

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Je zoekt in de tab 'voedingsschema' (tabs staan links onderin) producten uit en vult hoeveelheden in. Piece of cake.
        Ik snap het echt niet hoe je die moet invullen :s
        daarom vraag ik even hulp aan mede bn'ers

Comment

Als je in de goede tab zit, met onder andere de blauwe opmaak is het vrij recht toe recht an.

Onder kolom C vul je wat gegevens in van jezelf, de plek staat aangegeven
          Je klikt op cel C15 om je eerste product te kiezen en die pik je uit het lijstje, een cel ernaast vul je de hoeveelheid in en dit doe je voor alles wat je eet.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
            Als je in de goede tab zit, met onder andere de blauwe opmaak is het vrij recht toe recht an.

Onder kolom C vul je wat gegevens in van jezelf, de plek staat aangegeven
            Je klikt op cel C15 om je eerste product te kiezen en die pik je uit het lijstje, een cel ernaast vul je de hoeveelheid in en dit doe je voor alles wat je eet.
            Ik kom nu waarschijnlijk achterlijk over maar ik snap het nog steeds niet :s

Comment

iemand please"?

Comment

Zorg dat je serieus, geinteresseerd over komt en fanatiek en misschien voegt iemand je wel toe op msn
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

[email protected]

hij helpt je wel op weg
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Swole.me - The automatic diet planner
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ffs ik wil alleen even hulp met het invullen van die sheet tis niet alsof ik jullie digitaal ga verkrachten goddamn

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
                        ik jullie digitaal ga verkrachten
                        mmmhhh

als je zelfs niet uit dat excel schema komt kan je beter eerst een cursusje office voor beginners pakken, sjemig :/
                        lees nou goed wat er staat, dan kom je er wel uit
                        BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Originally posted by Catty View Post
                          mmmhhh

als je zelfs niet uit dat excel schema komt kan je beter eerst een cursusje office voor beginners pakken, sjemig :/
                          lees nou goed wat er staat, dan kom je er wel uit
                          Over hardware weet ik alles en office lukt ook wel alleen snap niet echt hoe ik het moet invullen maarja laat maar zitten klein beetje hulp is te veel gevraagt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X