Dear people,
Hallo ik ben Wayne, ben 20 jaar oud train nu al 4 jaar 4-5 dagen perweek. Weeg 87kg en heb 14% Bodyfat.
Verder drink ik 1 performance pure whey shake per dag (na training) en gebruik ik no xplode om de maand.
Training:
Maandag: Borst, triceps en buik.
Dinsdag: Schouders, biceps en buik.
Woensdag: Rug, benen en buik.
Donderdag: Helaas werken van 9 tot 9.
Vrijdag: Borst, schouders en buik.
(Doe borst schouders 2x per week omdat deze achterstand hebben vind ik, komt door lichaams bouw).
Ik kom ongeveer aan 220-250 gram eiwitten per dag. Dus dat zit wel goed.
Veel meer massa hoef van mij niet echt. Wil droger worden lieft 10% BF ofzo.
Wat adviseren jullie mij? Cardio erbij doen? Wil ook wel een kuurtje hier voor doen. Maar welke kuur wordt je nou echt droog van? Of welke kuur krijg je echt een 8 pack van.
Hoor graag advies.
Ps. zit niet te wachten op een paar opgereergde forum veteranen die het er niet mee eens zijn
Alvast bedankt!!
Hallo ik ben Wayne, ben 20 jaar oud train nu al 4 jaar 4-5 dagen perweek. Weeg 87kg en heb 14% Bodyfat.
Verder drink ik 1 performance pure whey shake per dag (na training) en gebruik ik no xplode om de maand.
Training:
Maandag: Borst, triceps en buik.
Dinsdag: Schouders, biceps en buik.
Woensdag: Rug, benen en buik.
Donderdag: Helaas werken van 9 tot 9.
Vrijdag: Borst, schouders en buik.
(Doe borst schouders 2x per week omdat deze achterstand hebben vind ik, komt door lichaams bouw).
Ik kom ongeveer aan 220-250 gram eiwitten per dag. Dus dat zit wel goed.
Veel meer massa hoef van mij niet echt. Wil droger worden lieft 10% BF ofzo.
Wat adviseren jullie mij? Cardio erbij doen? Wil ook wel een kuurtje hier voor doen. Maar welke kuur wordt je nou echt droog van? Of welke kuur krijg je echt een 8 pack van.
Hoor graag advies.
Ps. zit niet te wachten op een paar opgereergde forum veteranen die het er niet mee eens zijn
Alvast bedankt!!
Comment