Terug beginnen met trainen na bijna een jaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Terug beginnen met trainen na bijna een jaar?

Yoo,

Ik heb een vraag waar jullie ervaring me misschien mee kan helpen. Ik heb sinds vorig jaar februari/maart last van een tennisarm. Heb van alles geprobeerd, maar ben er nog steeds niet voor 100% vanaf. De afgelopen maanden gaat het goed. Ik heb 1 keer in de week een heel licht tintelend (niet precies dat, maar kan het niet goed omschrijven) gevoel in mijn arm. Graag wil ik weer terug beginnen met trainen want mijn lichaam is flink afgetakeld in dit kleine jaar. Denken jullie dat het slim is om weer rustig op te gaan bouwen of moet ik wachten?

Groeten!

ik zou het in ieder geval weer proberen op te pakken, zou er niet aan moeten denken om niet meer te trainen..
    Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.

Comment

Ik wil het ook sowieso weer op gaan pakken, maar ik wacht al zo lang en ik weet niet wanneer het beste moment is. Ik wil het zeker niet te vroeg oppakken omdat ik dan bang ben dat ik mijn arm weer naar de klote help en weer terug bij af ben.

Dus kan ik al terug beginnen of moet ik nog wachten? Als ik terug moet beginnen, hoe kan ik het dan aanpakken om te voorkomen dat mijn arm weer naar de klote gaat?

Comment

Ik weet niet wat je allemaal hebt 'geprobeerd', ik hoop op begeleiding door een fysiotherapeut. Die kan je ook vertellen hoe je de belasting weer kunt opvoeren. Het ontspannen na inspanning is belangrijk voor dit soort letsel, dus probeer je daar ook op te focussen als je de training weer oppakt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X