Spierpijn.. rust nemen of doorbijten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

spierpijn

Bij spierpijn zijn je spieren zich aan het herstellen en dat kost wat tijd. na de spierpijn periode zijn je spieren sterker geworden.
    naarmate je train zal je merken dat je spierpijn wel minder wordt.

Comment

Originally posted by kees View Post
      eerts was je . 68 kilo. Nu een 8 maanden verder hoe ben je nu?
      Nee ik woog voor ik begon 72 kilo en nu 68 en dit was vrijdag voor het laast gewogen.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Waarom dit dieet?
        Ik snap daar werkelijks niets van. Als je wat meer leest, zul je zien dat je niet zo bang moet zijn voor (goede) vetten maar dat koolhydraten wel vaak teveel kunnen zijn en voor vetopslag kunnen zorgen.
        Vet heb je nodig, voor alle diverse lichaamsfuncties (brandstof, bouw van je cellen, opslaan van vitamines bijvoorbeeld). Dus ik zou echt je voeding eens goed bekijken en aanpassen.

Wat betreft creatine, daar heb ik niets mee. Ik heb het geprobeerd maar het had voor mij geen enkel nuttig effect en dat vocht vasthouden vond ik erg onprettig, voelde me erg opgeblazen.
        Maar jouw ervaring kan natuurlijk altijd anders zijn, ik vind het overrated.
        Dit dieet omdat het blijkbaar voor mij niet werkt als ik gewoon gezonde voeding eet. Ik blijf telkens op hetzelfde gewicht hangen. Ik at al gezond zilvervliesrijst vis geen sauzen meer veel groentes en kip. Brood at ik alleen sochtends en dan wel donkervolkoren en kipfilet. Het water drinken gaat me wel veel beter af ik drink nu meer dan 2 liter per dan.

Wat ik in feite weg laat is de rijst. voor de rest eet ik veel meer fruit en vul ik het aan met noten, ontbijtkoek, brinta dus veel is er niet veranderd aan mijn eetschema behalve dat ik bewuster let op wat ik binnenkrijg. Ik hou me ook niet strikt vast aan dit dieet het was maar om een indicatie te geven wat voor soort dingen ik zoal eet. Als ik dit zou eten zou ik continu met honger zitten. En wat betreft het brood doe ik het eerst roosteren voor ik het eet.
        Dus veel kwaad kan het niet denk ik .. en ik val eindelijk af en ik zie het ook aan mijn figuur.

Comment

En t gaat om t resultaat uiteindelijk Goed bezig. Succes
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by Danielle80 View Post
            En t gaat om t resultaat uiteindelijk Goed bezig. Succes
            Tuurlijk gaat het om het resultaat en ik doe geen crashdieet dus ik krijg wel gewoon voldoende voedingsstoffen binnen. Jij bent ook goed bezig! Ga zo door

Comment

Qua totaal aantal calorieën is het misschien geen crashdieet, maar wees niet te bang om wat meer (goede) vetten toe te voegen (noten, vette vis) en dan wat koolhydraten te schrappen om het totaal aantal calorieën te houden op wat je nu neemt.

Comment

Originally posted by ijzerkonijn View Post
                Qua totaal aantal calorieën is het misschien geen crashdieet, maar wees niet te bang om wat meer (goede) vetten toe te voegen (noten, vette vis) en dan wat koolhydraten te schrappen om het totaal aantal calorieën te houden op wat je nu neemt.
                En dat vul ik ook aan bij dat dieet ik ga niet helemaal uit van wat daar staat zo naïef ben ik ook weer niet. Ik eet gerust een handje noten, soms wat pindakaas, welleens stukje zalm.

Comment

ik weet niet of ze bij u een finse piste hebben (dit is een loopcircuit van ongeveer 1km met houtsnippers op de grond)

die ondergrond maakt dat de impact op de gewrichten, spieren en pezen veel minder belastend is,

ofwel op een bosgrond,

en mischien meerdere malen stretchen tijdens het lopen,

maar als je overal spierpijn hebt kan je misschien pilates of yoga ergens in je workoutschema toepassen???

btw van dieëten heb ik geen kaas gegeten
                  "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by Fitnesslady20 View Post
                    En dat vul ik ook aan bij dat dieet ik ga niet helemaal uit van wat daar staat zo naïef ben ik ook weer niet. Ik eet gerust een handje noten, soms wat pindakaas, welleens stukje zalm.
                    OK, prima

Wat de spierpijn betreft: je geeft aan dat je aan het opbouwen bent, dus waarschijnlijk (in ieder geval deels) gewoon een kwestie van wennen aan een nieuw soort inspanning. Kijk het nog een tijdje aan. Blijft het zo dan kun je kijken of het helpt je dieet (nog?) wat eiwitrijker te maken.

Je houdt nogal van cardio zie ik . Ik neem aan dat je dat ook in je voeding een beetje opvangt met wat extra calorieën, anders eet je misschien te ver onder onderhoud om vlot te herstellen.

Comment

Ik eet gerust een handje noten, soms wat pindakaas, welleens stukje zalm.
                      Is alsnog veel te weinig vet.

Eiwitten en vetten zijn essentieel voor je lichaam, koolhydraten niet perse.

Comment

Wat ik in feite weg laat is de rijst. voor de rest eet ik veel meer fruit en vul ik het aan met noten, ontbijtkoek, brinta dus veel is er niet veranderd aan mijn eetschema
                        Uiteraard is het jouw keus, maar ik denk dat je op de lange duur tekorten krijgt.
                        En in fruit zit ook veel suiker, 2 tot 3 stuks per dag (liefst in de ochtend) is meer dan genoeg, ontbijt is eigenlijk gewoon rommel.
                        Maar als het voor jou werkt, werkt het.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X