P90x

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• P90x

Sup bb'ers.
    Ik heb op youtube veel video's gezien van P90X, dit is als ik goed heb een soort cardio workout die in 90 dagen wordt gedaan en heel goed werkt.
    Enige probleem is ze vertellen niet hoe en wat je moet doen maar je moet het kopen..
    Weet iemand meer info over P90X?

Geldklopperij
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Vind P90X zeker geen bullshit. Alleen om nou te zeggen dat het juist die workouts het verschil maken die op cd'tje staan is wel bs. Als je 90 dagen kei hard traint in de sportschool, lekker schoon eet, behaal je meer resultaat. P90X is gewoon voor leeks, die er echt niets van weten.

Comment

Aanvulling: het kost geld. Alleen daarom zou ik het al niet meer doen, natuurlijk valt er wat te downloaden via een goede torrent, maar ach het is bullshit. Doe je workouts voor 90 dagen in de gym, fullbody trainingen, 4 sets 15 reps, lekker massa zetten, zuiver eten, en resultaat is gegarandeerd. Zelf adviseer ik altijd om altijd wat lager te zitten in voeding, zeker voor beginners. Massa zet je makkelijker aan in het begin, met relatief weinig carbs/eiwitten/vetten.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Aanvulling: het kost geld. Alleen daarom zou ik het al niet meer doen, natuurlijk valt er wat te downloaden via een goede torrent, maar ach het is bullshit. Doe je workouts voor 90 dagen in de gym, fullbody trainingen, 4 sets 15 reps, lekker massa zetten, zuiver eten, en resultaat is gegarandeerd. Zelf adviseer ik altijd om altijd wat lager te zitten in voeding, zeker voor beginners. Massa zet je makkelijker aan in het begin, met relatief weinig carbs/eiwitten/vetten.
          Ohh maar ik wil cutten heb meer dan genoeg massa
          En ze zeggen van cardio verlies je vet dus ik ging een beetje kijken op youtube..
          maarja binnenkort ga ik of weer op voetbal of ik begin aan muay thai/thaiboks

Comment

Toen ik nog 150Kg woog was ik begonnen met p90x, had de cd trouwens gewoon gedownload en op cdtjes gezet.
            Ben er zeker wel mee afgevallen, maar zonder kennis van voedingschema's.
            Ben ook wel van mening dat het kan werken als je voedingschema goed is.
            Heb het niet meer gedaan sinds ik een voedingschema gebruik.
            Maar zoals al is gezecht met normale training kun je het ook.
            keep the focus going!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
              Toen ik nog 150Kg woog was ik begonnen met p90x, had de cd trouwens gewoon gedownload en op cdtjes gezet.
              Ben er zeker wel mee afgevallen, maar zonder kennis van voedingschema's.
              Ben ook wel van mening dat het kan werken als je voedingschema goed is.
              Heb het niet meer gedaan sinds ik een voedingschema gebruik.
              Maar zoals al is gezecht met normale training kun je het ook.
              Hmm ik heb een goed voedingsschema alleen soms loopt het klein beetje in de war omdat ik alsnog met mn ouders mee moet eten..
              verder heb ik maaltijden verdeel over 8x kleine maaltijden over de dag heen en dan wel gezonde dingen zoals appels, fruit , soms broodje pindakaas of kipfilet in sla/bruin brood heb al 3 weken geen prik gedronken of gesnacked en mis het eigenlijk helemaal niet : ).
              Flink cutten dus na een enorme bulk

Comment

Ik doe P90X op dagen dat ik geen tijd heb, niks mis mee hoor, vooral als je een beginner bent. Je kunt van hun vrij makkelijk leren hoe je bepaalde oefeningen precies moet uitvoeren en ik vind het zelf echt wel pittig! Maar ik ben dan ook een zachtgekookt ei :')
                createmybody.net

Comment

Originally posted by phormicola View Post
                  Ik doe P90X op dagen dat ik geen tijd heb, niks mis mee hoor, vooral als je een beginner bent. Je kunt van hun vrij makkelijk leren hoe je bepaalde oefeningen precies moet uitvoeren en ik vind het zelf echt wel pittig! Maar ik ben dan ook een zachtgekookt ei :')
                  Heb jij de CD gekocht of?
                  Kan je me anders linken ?

Comment

kickasstorrents kicks ass

Download p90x Torrents - KickassTorrents

eerst wel ff vuze installeren als je die niet hebt
                    "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Thankss en nu hopen dat het werkt : )
                      Iets meer vet zit toch al in mn genen maar massa ook
                      maja doel is 15% dus nog 5% en lovehandles weg want dan zie je de v veel beter
                      als ik bijv pullups doe en naar onder ga dan zie je heel goed bij mn vleugels dat stuk eruitkomen maar alles wordt verpest door tering lovehandles !
                      Maja doel is dus om 90 KG bij 15% te hebben zit nu op 93 KG bij 20%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X